• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

OJ, jag har precis sorterat i hallen o passade på att räkna fleecarna (inte bara molo) som tjejerna använder just nu.....24stycken....borde kanske sälja nån

• h80
    LitenBlomma skrev 2011-02-06 15:52:00 följande:
    Nån stl 86? Drömmer
    nej, bara 74/80 o 92/98
  • h80
    LitenBlomma skrev 2011-02-06 15:52:00 följande:
    Nån stl 86? Drömmer
    Molos lurvar har jag 92...
  • h80

Kom precis på att barnens ena kusin fyller 1 snart. Jag har köpt lite leksaker, men skulle vilja köpa nått klädesplagg också, nån som har sett nått fint på rean till en kille, storlek 86? (hans mamma handlar i princip bara på coop o lindex, så det är skoj om det är nått lite roligare)

• h80
    SmillaMilla skrev 2011-02-07 12:34:12 följande:
    Inne o kollar lindex, finns en del fint. Pop skulle jag gärna köpa med kan ju inte
    villervalla har mycket fint också
  • h80
    juliet skrev 2011-02-07 12:48:11 följande:
    heeej :) är det bara jag som inte kommer in på tradera ? kul jag har en del avslut som pågår nu
    jag kommer in, men det är väldigt segt
  • h80
    SmillaMilla skrev 2011-02-07 12:53:20 följande:
    Hur är villervalla i stl? Vad skall jag ta till Svea som är ca 100 lång?

Denna klänningen var ju helt underbar!!!!
    www.villervalla.se/denim/klassisk-denim/hangs...

Och det lila randiga!
    villervalla är väldigt ojämna i storlekarna tycker jag. Alva har haft någta klänningar som har varit jättesmå o så har vi några från i somras (kortärmade) som är jättestora. 92:or som ser ut som nattlinnen fortfarande fast hon är 90 lång
  • h80
    Mamma till Simon skrev 2011-02-07 13:07:25 följande:
    haha det måste de verkligen då för de vi hade i somras var väldigt korta
    Glad såg att du hade skrivit det precis innan, konstigt, vilka hade ni?
  • h80
    Mamma till Simon skrev 2011-02-07 13:13:44 följande:
    hm det var en randig i flera färger, sedan hade jag en som var från året innan med stjärnor och den var lika liten
    Vi hade en vit med stjärnor
  • h80
    Zvartaliljan skrev 2011-02-07 20:26:53 följande:
    lillronya - vet du om singulair går o ge till så liten som Mateo? Lyckades få tag på hans bvc-läkare (hon ringde upp mig faktiskt efter jag pratat med min sköterska och hon hört hans andning) och hon tyckte det lät som att det inte räckte med Airomir för honom så han ska få komma in o inhalera imorgon (eller akut inatt om han blev det minsta sämre...) och sen kanske lägga till någon medicin. Tänkte om singulair kanske är bättre? Ni verkar ju lovorda det ni som testat.
    inte lillronya, men svara ändå. Ja, singulair kan ges till barn över 6mån
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17