Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-09-10 14:16:11 följande:
    eleraff Tungan ute
    Ämen då... Missade jag dom när jag ändå handlade där gaaahhhhh!!!
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-09-10 14:17:06 följande:
    sötis vi vågar inte ta lillebror till bio än *galen* men bella har varit 3ggr och hon älskar det
    Bubblis va första gången förra hösten tror jag de va, då såg vi Laban o hon satt helt tyst o stilla, de va sååååå spännande Hoppas det blir samma denna gång, men hon lär väl somna eller nåt den lilla tröttisen
  • RååSa BuBBlan
    Tic1 skrev 2010-09-10 14:15:24 följande:
    Letar snygga fleecebyxor, men hittar inga! Har höstens Molo lurvjacka i mörk grått med lila kanter, och vill ha nåt snyggt som passar ihop med den helst. Min tjej sover ute på dagis och lurvjackan är ju så mysig då, men vore snyggt med några matchande byxor till, ca stl 92.
    jag köpte lila på Lindex mörkare lila än kanterna på din lurv dock, men snygga ändå

sen har ju hm, tex turkosa, svarta, grå och kanske ljusrosa..
  • RååSa BuBBlan
    h80 skrev 2010-09-10 14:20:52 följande:
    hur gammal var hon då? funderar på att gå på bio med vår stora tjej, men vet inte om hon är för liten
    Hm.. Ja hon va strax under 3 år gammal då gick kanonbra!!
  • RååSa BuBBlan
    h80 skrev 2010-09-10 14:22:34 följande:
    får kanske vänta lite då, min tjej är snart 2
    Man kan ju prova med nån matine en helg mitt på dagen sådär o funkar det inte så kan man ju bara gå ut, många som får gå det lovar jag
    Kristyr skrev 2010-09-10 14:22:54 följande:
    Bubblan> ditt hus inte OT! Det bor ju massor med bla molosar i det...
    jo iofs.. Men det ser bara FÖR hemskt ut just nu *ryyyys*  Å du ska se tomten med alla sopberg ha ha ha.. Å ändå har vi redan brukat en container med ca 9 ton sopor *jösses*
  • RååSa BuBBlan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-10 14:25:36 följande:
    Man kan ju prova med nån matine en helg mitt på dagen sådär o funkar det inte så kan man ju bara gå ut, många som får gå det lovar jag
    Kristyr skrev 2010-09-10 14:22:54 följande:
    Bubblan> ditt hus inte OT! Det bor ju massor med bla molosar i det...
    jo iofs.. Men det ser bara FÖR hemskt ut just nu *ryyyys*  Å du ska se tomten med alla sopberg ha ha ha.. Å ändå har vi redan brukat en container med ca 9 ton sopor *jösses*
    Men jag lovar!! När vi är klara då jädrans!! Huset och tomten kommer bli snyggaste ever
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2010-09-10 14:52:09 följande:
    ÅHHH DEN vill jag ha! Var finns den?? Fast ingenting funkar ju till den där radioaktiva lurven
    Knep just en sån hos LLM
    Tjollabolla skrev 2010-09-10 14:53:33 följande:
    Åh vi har varit 2 ggr, första gången var Ice Age 3 förra sommaren och då satt han blixtstilla och var överlycklig. Han skrek högt: SPRING SPRING SAUUUREN KOMMER!" haha! Men shrek 4 var läsklig.... han har drömt mardrömmar sen dess Obestämd
    Men nä... Den ska ju vi se ju, på vilket sätt va den läskig?
  • RååSa BuBBlan

Howdy i tråden

Hur har ni det? Hoppas det nåt? Drömmer

Här har vi kört grovsopor i massor å ändå är det lika mycket kvar, tjohooo va skoj

Bära plankor med den här magen va sådär åxå, h*n tar verkligen plats den här lilla filuren, undrans hur stor jag ska bli till Januari liksom

• RååSa BuBBlan
    ChokladMoshin skrev 2010-09-11 13:24:40 följande:
    Hoppar in mitt i kalasfirande och ser en länk till fina filten med stars, den kunde jag ju inte låta bli
    Tack ängeln

Kommer det mer Molo nytt snart eller har allt kommit?
    HUR många filtar har din bebis nu?  
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17