Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-01-21 08:18:11 följande:
    God morgon!

Här blev man väckt av lillasyster i vanlig ordning. Noel ropade på mig och sa att han har ont i magen också. Fick vatten och sen la han sig ner. En stund senare sa han att han kräkts... Det är vatten i sängen men inget mer. Skumt Obestämd Vet inte om han druckit mer och hostat eller om han verkligen spytt. Borde det inte komma "annat" då också? nåja, det är nog bara att vänta in första kräkan...Kräks Nu sover han i alla fall.

Grattis till att du blivit moster ChokladMoshin! 
    Jobbigt, men man tycker ju att det borde kommit lite annat, slem eller nåt i alla fall.
    Hoppas ni slipper mera kräks.
    Och det är Grekis som blivit moster, inte jag
    Mamma till 4, räcker det nu?
  • ChokladMoshin

Dags att ta tag i dan tidigt idag innan jag blir sittandes, cu

• ChokladMoshin
    Tjollabolla skrev 2011-01-21 08:24:11 följande:
    Nej jag har inte sett det, men Butte bedyrar att det är suuuuperfint. Man ska alltid lita på Butte
    FÅr kanske göra det
    Stora tjejen ville köpa en tunika i det printet till Mini, så bäst att lyda då kanske.
  • ChokladMoshin
    juliet skrev 2011-01-21 08:35:51 följande:
    heeeeej gumman :) tusen år hur är det med er?

hej alla andra med Kyss

kram julia ( julia&nelly)
    Bara bra! Har försökt i evigheter att sammanstårla med dig på msn men inte lyckats.
    Snusar ju bebis numera jag.
    Du vill inte komma på ME&i hos mig i februari??
    Kramisar
  • ChokladMoshin
    Greksmurfen skrev 2011-01-21 08:45:00 följande:
    jo dem e ju små ändå... hehe väger bara 1,7kg mer än lilla melina...
    hon vägde in på 6,3kg på 6mån kontrollen

chokladmoshin : hur stor e lilli nu ??

dunis: man tackar.. var ju lika nervös som hon när man satt å väntade..nästa värre det =P

Hon väger strax över 5 kg och 58 lång
    Buttelina skrev 2011-01-21 09:48:46 följande:
    jaa det är supersött
    ChokladMoshin skrev 2011-01-21 08:25:11 följande:
    FÅr kanske göra det
    Stora tjejen ville köpa en tunika i det printet till Mini, så bäst att lyda då kanske.
    ajabaja har tagit in det printet i sommarsuit såå söt är dendet ska bli såååå kul
    Du har koll som vanligt, det tackar vi för

• ChokladMoshin
    solouniko skrev 2011-01-21 14:29:17 följande:
    Fina lilla Saga i BT

Funderar på lurvoerall till bebis. Har ju BF 3e maj och då kan det ju vara lite kallt här i norr Drömmer Milla kom ju en vecka innan så om denna också skulle göra det är det ju april och DÅ behöver vi verklgien minst en. Visst? Hur är dom i stl de minsta? Den kommer väl bara att användas ca en månad eller nått innan det blir för varmt, ska jag ta 56 då eller möjligtvis 62? I vilket fall som helst så lär den ju inte passa till hösten ändå så jag kanske ska ta 56 iallafall? Eller?
    Fast dom blir väldigt korta i benen, min lilla prematur kunde ha 56:an i 1 vecka innan den var för liten, så ta du 62.
  • ChokladMoshin
    solouniko skrev 2011-01-21 19:26:08 följande:
    Du kanske har nån fin lurvoverall i 56 som du vill bli av med? Drömmer
    Hihi, du är kulig du. Men klart jag har.
    Den i 56 är ljuslila med ljustmintgrön kanter tror jag det är och rosa och gult på tassarna, kanske inte så unisex enligt mig.
    Inboxa om du vill
    solouniko skrev 2011-01-21 19:39:25 följande:
    OJ  Ja lilla lilla mini var ju ingen jätte precis Kanske måste ta 62 då iallafall..
    Ja, kanske. Fast jag kommer nog ihåg lite fel för dom 3 första veckorna låg ju vi inne på sjukhuset och då använde jag ju inte overallen eftersom vi aldrig gick ut, så hon kunde kanske ha den i 3 veckor.
    Men nu är 62 redan för litet till henne så dom är inte direkt gigantiska.
    Köpte 74 nu för att verkligen ha hela våren.
  • ChokladMoshin

Gokväll allhopa!
    Hoppas ni har en bra kväll.
    Här var vi på kalas som var jätte trevligt, sen hem och kolla på nya filmen Megamind med lördagsmys.
    Nu sover alla barn, till och med Mini somnade för natten nu blir helt chockad hur bra hon sover för att vara så liten.
    Shoppas det nåt?

• ChokladMoshin

Hoppla, barnen somnade så tidigt allihopa så jag och maken skulle kolla film och somnade vi med.
    Jag vaknade hur pigg som helst nu medans maken sussar vidare, vad göra nu då??
    Är så sugen på mer i Safari men velar.
    Nr kan man börja lägga ut T-shirts på T? Mars eller?

• ChokladMoshin

Jag är med här
    Kikade in i lite andra trådar för att snabbt glida in här igen, de är ju helt galna i vissa trådar

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17