Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

högbergarna skrev 2010-09-11 15:19:31 följande:
    Jag känner mycket mycket mer denna gång än förra. Massa rejäla sparkar hela dagarna! :) Men på RUL så va bebis normalstor.. Så jag hoppas den är det! För min del får bebis gärna pluppa ut just den 6:januari.. Det är alltid en röd dag nämligen! :)
    Här va åxå bebis som h*n skulle vid RUL så jag antar h*n e normal stor nu med Men mitten av Dec känns bra ändå, träffa tomten o så vill h*n väl liksom Drömmer
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-09-11 15:19:55 följande:
    Sån mage har jag alltid velat haft, men då behövde jag nog vara liiiite mindrekanske. Men men, deglimpan får vackert ta plats, det finns ju iallafall något oerhört sött inuti.
    Å ja!! I lilla Limpan ligger ju Arnold Hjärta
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2010-09-11 15:21:57 följande:
    Hej flickor!

Nu är vi hemma efter en vecka på KretaSolig Semester kan det nog inte ha varit dock med tanke på att jag känner mig helt slutDrömmer

Härlig bebismage BubblanHjärta
    Hej och välkommen hem

Tack för den sötaste pusselmössan härmodagen *löööv*
  • RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2010-09-11 15:24:12 följande:
    Bubblan> ja det är verkligen en pojkmagge!
    Ja det blir nog en liten bror här
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-09-11 15:26:43 följande:
    Arnold ja. Han kommer på allvar få heta Arnold även efter utcheckning, sambon har skitsvårt för namn och kan inte ens säga rätt namn till tjejerna ibland, så att försöka döpa om lillbebisen kommer vara svårt.
    ha ha ha
  • RååSa BuBBlan
    Preggi skrev 2010-09-11 15:28:31 följande:
    Tack Hjärta Tömde typ halva matador.. Skäms

Jag har haft sån mage som du har nu båda gångerna så jag tror inte på skrönorna. Fick hela tiden höra att det var en pojkmage.. Rätt kul att det tittade ut två flickor när alla var sååå säkra på att de var pojkar båda två..
    Bra gjort Man SKA tömma Matador om man e där

Jag tror inte heller hundra på sånt där faktiskt, men känns som en pojk på fler sätt denna gång Drömmer
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2010-09-11 15:30:14 följande:
    Tack

Vad bra att mössan hittade hem-jag hoppas alla andras paket har gjort det också...postade dem miss i nassen innan flyget och fick med allas utom Liljans som Max inte tyckte att vi skulle sälja
    Ha ha ha Hade du paketen med dig innan ni skulle till flyget?  
  • RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2010-09-11 15:30:46 följande:
    det ser ut så!

åhh tänkte på dig igår, vilken tur du hade att allt var bra med bebis..
    Ett par kompisar fick ta bort sina tvillingar.. De skulle haft i dec tror jag. Den ena var typ död eller nått och så var det nått att det var svårt att ta bort bara den och det var stor risk att även den andra inte skulle klara det. Så de gjorde en abort på båda..   Vet inte riktigt hur det var fick bara återberättat av mannan som hade pratat med blivande pappan..
    Men fy va hemskt
  • RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2010-09-11 15:34:34 följande:
    ja.. De var typ tvugna att ta bort båda för de skulle typ iaf inte överleva. Men det positiva är iaf att de är frögurkor (har iaf vart) och kan hoppas att de har en ny i maggen snart... Jobbigt om de hade haft svårt att bli grav.
    Hua! Stackars dom Gråter
    Preggi skrev 2010-09-11 15:38:16 följande:
    Man kan ju inte låta bli när det är 30% på alla nyheter.. Blev visst lite lurvar och jackor och sånt..

Det är ju kul att spekulera.. Jag tror på mammans känsla.. Tycker att de flesta mammor gissar rätt..
    Nä då hade inte jag heller låtit bli

Jag har alltid gissat fel med mina barn
    Smultronhjärta skrev 2010-09-11 15:41:57 följande:
    Såklart! Jag missade posta på kvällen innan pga packande så fick de vackert följa med till lådan dåCool

Nu ska jag fila på min prolist för att ä n t l i g e n kunna ladda upp den-maken tyckte att jag var helt knäpp som mitt natten på flyget hem blir lite smålycklig av den tanken
    Du e rolig du Kyss
    Buttelina skrev 2010-09-11 15:46:10 följande:
    inte så bara!! partypink är UNDERBAR

fiina bilder preggi så underbara barn som alltid <3

bubblis: vilken sööt mage du har! absolut en liten snopp därinne
    Tack Kyss Ja vi får satsa på att kolla pojk kläder framöver Har mycket girly Molosar dock Drömmer
  • RååSa BuBBlan
    Preggi skrev 2010-09-11 15:52:49 följande:
    Bor du i sthlm? Isf är det nog värt en tripp.. Fanns massor med nyheter på bebis igår iaf...
    Å vill åxå dit jue
  • RååSa BuBBlan
    Everlonn skrev 2010-09-11 19:14:14 följande:
    Tack för infon Du ska inte dit igen eller så?Drömmer Leggings i 104 vore underbart
    samma här vill åxå ha gemstones leggings från Matador
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17