Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2011-04-27 09:49:46 följande:
    Vi borde skaffat oss Måns, eller ja, Mogens mail adress... Han gillar ju oss
    DET var faktiskt en bra idé, för han hade nog förstått att vi behöver lite mer försprång!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-27 10:02:23 följande:
    Ja, lite så tänkte jag oxå. Dom andra på molo verkar vara grymt otrevliga... förrutom den där svenskan som även hon jobbar på salgen. Hon kom fram till mej och frågade HUR många vi var igentligen och hur mycke pengar vi hade med oss
    Haha! Hur mkt pengar vi hade med oss. Himmel om vi skulle räkna ihop allas
  • Tjollabolla
    solouniko skrev 2011-04-27 15:43:27 följande:
    Fick också fin post från babyshop idag. Sambon älsade kamobyxorna och jag tyckte med dom var riktigt fina faktiskt! Tog 92 och de är aningens stora men det gör inget, hon har ju typ 4 par NS i 86 så det kanske är dags att börja köpa 92 så inte alla blir för små samtidigt Fick lila/gula katvig tröjan också, fin! Nu kan hon matcha med bebis

Är orange/fushia randen fin IRL? Är inne i en riktig NS/katvig period just nu och behöver fler tröjor Funderar på den eller den nya lila/lila, vilken är finast? Blir väl båda såsmåningom kan jag tro, men ändå
    Jag ääälskar den rosa oranga katvigen, sååå somrigt!
  • Tjollabolla
    solouniko skrev 2011-04-27 17:06:21 följande:
    Låter bra Kanske får bli en sån då, frågan är om man ska ha kort eller långärm? Kanske lika bra med lång ändå så funkar den längre, är som dålig på kortärmat när det inte är högsommar..
    Ja det är jag med, men nu hade jag nog köpt kortärm.
  • Tjollabolla

Gud så fina Haj badkläderna var! Är det verkligen ingen som ska ta in colibri uv-dressen...?!
    Känner att vi måste ha en uv dress snart till Lia... Letar o letar men hittar ingen fin. Småfolks från förra året är ju ljuvlig och framförallt Hummels underbara från förra året... I år är alla fuuuula...

• Tjollabolla

Jag fick post från Babyshop idag iaf Underbara NS gula tunika, tog 68/74 och det kommer nog passa bra. Milo fick plastisocks oranga t-shirt med rosa kantband och han gillade den, jag var lite rädd att han skulle rata dom rååsa kantbanden. Å Så en plastisock solhatt till Lia som jag blev lite besviken på, ser ut att vara klara fina färger på bilden, men den såg ut som den var tvättad 10 ggr ungefär Obestämd. Riktigt bleka färger.

• Tjollabolla
    Helle skrev 2011-04-27 21:11:58 följande:
    Men har inte åtminstone Hummel en fin i år. Jag har för mig att jag såg något ljuvligt på införsäljningen i höstas. Ska fundera.
    Åh ja gör det! Jag har bara sett nån mörk rosa,såg trist ut på bild iaf...

NÅN i denna tråden borde ju sitta på den fiiiina från förra sommaren.... Tungan ute
  • Tjollabolla
    Helle skrev 2011-04-27 21:22:37 följande:
    Jag kikade igenom mina foton och hittar en cerise med orange kantband (ung samma som Katvigs orange/fuchsia) och en randig lila/cerise/gul.

Du gillar inte Katvigs miniäpplen då? 
    det lät ju fint dock! Inte sett dom nånstans...?

Katvigs har jag nog inte heller sett`?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17