Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2011-02-18 19:52:32 följande:
    Eller hur!!
    Tycker vi gör som dom på F.book. Vi skriver till affäreerna och prutar direkt
    Ja precis

• Duntoffla
    Kristyr skrev 2011-02-18 20:32:23 följande:

Dunis ang. längd på lillasyster och suit. Hon var 73 lång idag

det var lite ca 73 mätte inte på BVC..

Kommer inte ens ihåg varför jag frågade...*minnet tryter*
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2011-02-18 20:59:24 följande:
    det var om hand i hand suiten bla skulle passa tror jag att det var
    Haha...ja, just det. Glömmer vad jag köper tydligen. *stenbra koll*
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-02-18 21:56:26 följande:
    Jag och sambon bodde för nåt år sedan på elite plaza i Gbg. Kändes sjukt lyxigt när de till och med körde och parkerade bilen åt en, är inte riktigt van vid sånt
    Och har du tur kan du springa på några kändisar vid frukosten
    Där har en kompis jobbat. Det är 4-stjärnigt tror jag
    solouniko skrev 2011-02-18 21:49:33 följande:
    Hujja en kompis hund har sprunit bort efter några renar nu i eftermiddag Fy vilken ångest, dom och massa andra har letat i flera timmar utan resultat. Och det börjar ju bli kring -30 nu. Jag hoppas verkligen dom hittar honom innan kvällen är över.. Usch jag kommer inte kunna sova, stackars stackars lilla vovve!

Ja ni bor ju verkligen inte i närheten och kan hjälpa på nått sätt, men var bara tvungen att grina av mig lite Tänk om det vore min hund. Fyy så hemskt!
    Hoppas att den kommer tillrätta snart. att ngn tagit hand om den
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-02-18 22:06:50 följande:
    Tror det är 5-stärningt till och med om jag inte minns helt fel
    Ah, då har det blivit det på senare år. Förut var det bara Grand Hotel i hela Sverige tror jag. Men du har rätt
    Vi bodde på andra Elite och det var bra det också.

Har även bott på Gothia Towers och något Scandic. *gillar GBG*

• Duntoffla

Åh, vad jag är sugen på en lilarandid suit till Lea. Och en mössa var... Fasen att allt ska kosta så. Måste ju börja spara pengar till Molo salgen snart

• Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-02-18 22:17:28 följande:
    Fattar inte hu jag ska kunna spara till salgen, vill ha alldeles för mycket NS
    Kristyr skrev 2011-02-18 22:18:36 följande:
    dyr hobby
    Ja, man kanske skulle börja med något annat istället? Fast allt kostar ju. 
  • Duntoffla

Jag är inte döförtjust i NS övriga plagg annat än jeansen. En del fint finns nu i vår men ofta blir det bara brallorna när.

Nu dags för Modern Family

Go natt girls! 

• Duntoffla

God morgon!

-16 ute idag och sol. Najs! Solig 

Buttelina skrev 2011-02-19 00:33:56 följande:
    shit denna tråden är läst 998981 ggr snart en miljon ggr och den har varit igång i mindre än ett år
     Shit! Det är helt otroligt! Det måste ju vara en av de mest aktiva trådarna på FL.
  • Duntoffla
    jompa skrev 2011-02-19 08:37:26 följande:
    God morgon tjejer

Tofflan: Brrr det är inget skönt när det är så kallt, sol är nice men inte kylan.
    Det kommer ju bli "varmare". Är det runt -10 är det ju helt ok tycker jag. Solen värmer  
    Knepiga är bara att jag skulle vilja ta en promenad men är själv med kidsen. INte kul att köra dubbelvagn på våra vägar nu och jag vet inte om N är sugen på att ta en så lång prommis. Får väl bli en kort sväng och leka på tomten  
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17