Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2011-02-19 14:12:25 följande:
    Varför kan inte alla köpare lämna omdömme direkt!?

Jag har nu 198 omdömme och väntar med spänning på erbjudandet vid 200, för visst va de något sånt??
    Jag tror jag aldrig fått ngt sånt. Eller så har jag missat det.  Vid 800 kanske

Är det bara jag som tycker folk är urtrista som bara sätter + och ingen kommentar? När det händer får jag alltid för mig att folk inte är nöjda. Fast om man är köpare så kan väl folk inte vara missnöjda om man bet snabbt?

*trökmånsar*

Hur är Katvigs tröjor i storlek nu för tiden? Har inte köpt någon på år och dar... 
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2011-02-19 14:24:37 följande:
    Hoppas att dina auktioner går bättre än mina. 40 auktioner ute o de ligger på 768 kr. Skulle ju kunna gå upp liiite mer
    Jag tycker ändå att de tickar på rätt ok. Jag har 50 (varav ett vuxenplagg) och borträknat det plagget är de uppe i ca 1200 kr. OK, inte tokbra men det mesta är mindre storlekar som ofta går mkt sämre.
  • Duntoffla
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-02-19 15:44:51 följande:
    Herregud vad seg Ajabajas sida är! Är den alltid lika långsam?

*suck* Kräks
    Den har varit seg på sistone. De har tom en text som säger "Taaat lugnt" Tror de ska uppgradera sajten.
  • Duntoffla
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-02-19 16:02:52 följande:
    Ahh, tur att jag har heeeela dagen på mig då.
    Men det är nästan så att jag tappar lusten nu när jag efter en timme har fått ned tre pryttlar i korgen...
    Ja, då ger man upp. Är det något speciellt där idag som jag har missat?

Vet du ang Katvig och storlekarna på tröjorna?

• Duntoffla

Såg inte om ngn svarade mig längre bak och nu hittar jag inte min fråga men har någon sett girly rainbow body på rea någonstans? Letar efter en 74:a

• Duntoffla
    ChokladMoshin skrev 2011-02-19 16:05:15 följande:
    Tack
    Ja, lite sotr börjar hon bli, men mysigt att ha haft så liten bäbis länge. Tycker annars det brukar gå så fort i början.
    Suitsen var lövely!!
    Var det Name It i Haninge du shoppade på i veckan? Fick ngt mail om 70% där.
  • Duntoffla
    ChokladMoshin skrev 2011-02-19 16:20:20 följande:
    Näe, har inte varit inne på Name It i haninge, men såg utifrån att dom hade mycket rea.
    Ok. Fick för mig att det kanske var där du reashoppade förut.
  • Duntoffla

Känns som om jag har 100 frågor nu men vad 17 tar man för storlek i en Katvig sommarsuit? Jag köpte en miniapple på Småtting i strl 86 men den känns inte direkt tokstor. Kan man ta samma storlek i de randiga eller är miniapple fortfarande lite mindre som de alltid varit? Funkar 80 till en tjej som nu är 68 cm och väger 8,5 kg?
    Enligt kurvan bör hon i juni vägadrygt  10 kg och vara  72-74 cm lång.

• Duntoffla
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-02-19 16:24:35 följande:
    Nä, inget speciellt. Hittade bara lite jag ville ha och passade på när det var 50% + 20% extra vid köp av tre varor.

Jag har 110 på min lilla som är 106 cm, Katvig alltså. Lite vid men hon är en smalfis. Stortjejen har 128 i sina, hon är väl 122 cm kanske, inte mätt på länge.
    Jamen då är det ju ngt speciellt Med de 20% också. Är det ngn kod för det?
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-02-19 16:24:35 följande:
    Nä, inget speciellt. Hittade bara lite jag ville ha och passade på när det var 50% + 20% extra vid köp av tre varor.

Jag har 110 på min lilla som är 106 cm, Katvig alltså. Lite vid men hon är en smalfis. Stortjejen har 128 i sina, hon är väl 122 cm kanske, inte mätt på länge.
     Ok men då är det nog 110 jag ska ha, ev 116. 
  • Duntoffla
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-02-19 16:27:49 följande:
    Nu har jag impulsshoppat igen...Så går det när man har trist en lördag.

Blev mjausuit och dollhousesuit till lillbebban från Ajabaja + en grön/grön Katvigtröja till stora(UNDERBAR färg).
    Sedan blev det lila/lila leggings från Småtting, orange/rosa tröja till stora från Funkybaby + en lila/lila kortärmad suit till bebis.
    Nu får det fanimej vara slutshoppat, har dessutom fått Grekis till att handla en massa leggings från Name It på hennes lokala affär...*ler*

Får nog bli lite mer rensning i stortjejernas garderober, har bara rensat bebisens på sistone.
    Najs shopping!

Jag måste också skärpa mig. Ska ju spara pengarna men handlar bara upp de jag får in.  
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17