Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

OsynligtSmåkryp skrev 2011-02-19 16:33:07 följande:
    Ja iofs. Sambon gillade iaf dom extra procenten.
    Ingen kod, det dras av automatiskt i kassan när man väl kommer dit...*s*
    Så 20% om man köper 3 saker? Oavsett om det är rea eller inte?
  • Duntoffla
    bm2007 skrev 2011-02-19 16:35:38 följande:
    Hejsan!
    Behöver hitta en nederdel som passar till denna tröja från småfolk, tösen ska ha kläder till påsken. Helst vill jag ha en kjol men klänning skulle kanske också fungera.
    Så snälla ge mig lite tips och ideer och tittat runt som en galning på internet men hittat nada!

Klicka för att stänga fönster
    Någon jeanskjol eller jeans hängselklänning skulle vara fint till. Nova star kanske? Och sen gröna eller gula strumpbyxor.
  • Duntoffla
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-02-19 16:51:27 följande:
    Var bara 20% extra på rean har jag för mig.
    Ok, då hoppar jag det. Sitter och velar här. Vill köpa ett par saker på Halloncollection, lite på Funky och lite på Småtting. Kan ju inte köpa allt.

Funderar på den blå/grönrandiga Katvigen till Noel men frågan är lång eller kortärmad? 
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-02-19 16:55:08 följande:
    Tror vi måste ha en sån till den turkosa lurven med röda kanter
    Menar du den med lite hallonröda kanter och neon på björnklorna? Eller är det en nyare lurv?
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-02-19 17:05:49 följande:
    Skrev lite fel, det är rött på klorna, inte kantbanden, de är lite mörkare torkos har jag för mig
    Tänkte väl, för den med röda kantband är ju mer hallon och inte så där mörka.

Gahh, storl 80 eller 86 i sommar suit? 
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-19 20:35:04 följande:
    Ho Ho... va tomt här är!

Tittar alla på mello eller?
    Halvkollar

Det blev ett mikroklick på Funky idag i alla fall. Fina lila Katvig-mössor 
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2011-02-19 20:46:03 följande:
    halkollar också. skulle gärna se något annat men det var ju inte så värst mycket att välja mellan..så nu sitter jag i soffan med datorn i knät och melodifestivalen igång på TV:n.

blev dock dyrt att sätta sig här...kikade i BT och såg bubblans fina randiga shopping så jag var också tvungen att klicka hem lite ränder från babyshop och småtting
    Massa fina ränder i vår

• Duntoffla
    FL Lisa skrev 2011-02-19 21:34:18 följande:
    yes! och jag är just nu inne i en period då jag gärna klär helge i body och leggings och katvigs leggings sitter ju så snyggt
    Men hittar du små storlekar i leggings? har inte sett några alls. Vilka ränder blev det?

• Duntoffla
    FL Lisa skrev 2011-02-19 21:47:38 följande:
    jag tror jag köpte de grön/gröna body och leggings i 68 och de lila/gula body och leggings i 74

sen har jag brun/vita och lila/röda här hemma i 68 så egentligen behöver jag nog inte mer ränder i 68 men det är som svårt att låta bli när man snubblar över sånt till bra pris
    Aha, det var de gamla. Då fattar jag för de nya verkar bara vara i stora storlekar

Grön/gröna är verkligen så fina.

Jag är lite sugen på eggplant men vet inte hur den är IRL 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17