Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

PartyMolly skrev 2011-05-31 12:49:49 följande:
    SoligSolig
    vill oxo ha sommarlov!!! inte alls motiverande att sitta här å glo på jobbet... tur det blir långledigt i helgen =)
    Tja kan man sitta på Fb & FL på jobbet så  

Jaa långledigt och zoo! Ska bli så kul!

Såg du mitt meddelande på FB? Är ni lediga imorgon?
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2011-05-31 12:49:35 följande:
    Ja, det blir budgivning. Nej, den är tyvärr inte ny men knappt använd. Den var upptvättad en gång när jag köpte den på Tradera men inte använd. Vi har haft den i vagnen några gånger bara. Måste dock tvätta den först. kanske blir att jag behåller den ändå Den är superfin men har inte samma "värde" för oss som för Lia.
    Jag hade sålt
  • Tjollabolla
    PartyMolly skrev 2011-05-31 13:09:13 följande:
    nej det såg jag inte.... men jag är där å kikar lite.. =)

vi e lediga på em... måste fixa sistan så lite fler får sina pengar innan midsommar =)
    ska hämta zelda vid ett-två tiden =)
    Ahh okej! Då får vi ses på tösafesten sen, jag hoppas att min moster har tid för mig och mina ögonbryn imorgon eftermiddag
  • Tjollabolla

Åhhh såg ni tröjan med vargar!! Den hade Milo verkligen gillat! Disco gillar jag verkligen, men det är ju väldigt mörkt, Lia passar inte i det direkt...

• Tjollabolla

Godmorgon!

Här har det regnat inatt och är lite mulet nu, men det ser helt klart ut att vara hopp om det! Nåja, det gärna vara lite sämre idag bara det blir fint i helgenSolig

• Tjollabolla

Hallå töser!
    Sån underbar helg vi har haft, sorgligt att den går mot sitt slut....
    Har tagit så många härliga bilder i helgen, måste lägga in i BT tror jag bestämt!

Har shoppat som en galning med, mest på Tradera men även på TS som jag äntligen (????) kan handla på igen. Fick köpa Hummel soldressen i "några" storlekar större, tog 98 denna gången då 80 var tok-liten. Får väl se om den är gigantisk eller inte när vi får hem den!

• Tjollabolla

Godmorgon!

Trodde vi med skulle få åska, det började mullra lite runt midnatt men det försvann igen. ANtar att det kommer för kl.8 i morse var det redan 21,7 grader varmt! Förvånad

• Tjollabolla
    lillronya skrev 2011-06-08 08:38:56 följande:
    Natten till igår åskade det väl även hos er?
    Igår mullrade det bara här. Ingen riktig åska. Men det kom ett par regnskurar som lättade upp lite.
    Usch jag vill inte ha mer åska!
    Nej det hördes bara väldigt långt borta och kom aldrig hit...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17