Vi som shoppar danska barnkläder del 17

vill oxo ha sommarlov!!! inte alls motiverande att sitta här å glo på jobbet... tur det blir långledigt i helgen =)
Jaa långledigt och zoo! Ska bli så kul!
Såg du mitt meddelande på FB? Är ni lediga imorgon?

Åhhh såg ni tröjan med vargar!! Den hade Milo verkligen gillat! Disco gillar jag verkligen, men det är ju väldigt mörkt, Lia passar inte i det direkt...
Godmorgon!
Här har det regnat inatt och är lite mulet nu, men det ser helt klart ut att vara hopp om det! Nåja, det gärna vara lite sämre idag bara det blir fint i helgen
Hallå töser!
Sån underbar helg vi har haft, sorgligt att den går mot sitt slut....
Har tagit så många härliga bilder i helgen, måste lägga in i BT tror jag bestämt!
Har shoppat som en galning med, mest på Tradera men även på TS som jag äntligen (????) kan handla på igen. Fick köpa Hummel soldressen i "några" storlekar större, tog 98 denna gången då 80 var tok-liten. Får väl se om den är gigantisk eller inte när vi får hem den!
Godmorgon!
Trodde vi med skulle få åska, det började mullra lite runt midnatt men det försvann igen. ANtar att det kommer för kl.8 i morse var det redan 21,7 grader varmt! 
Godmorgon!
Här har vi inte fått nån åska än... Fortfarande kvavt. Var omöjligt att somna inatt!