Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ängeln- Hm ok !! Ja men gud va svårt .. Tuva var för 1 månad sedan 65 cm..
    Och molos 62/68 är ju fortfarande något långa eller ja inte super långa men jag är nästan inne på att beställa en 80 .. eller kanske dumt hmmm gud va svårt !! Vet ju att Kikkid ofta är mindre ! Men man vill ju att den ska sitta med fast det gör den ju nångång då iaf än att den sitter super bra med engång =)

Isak -05 & Albin -06 & Tuva -10
  • CamillaJ
    ängeln83 skrev 2010-09-11 20:16:05 följande:
    Mja det är super svårt Men 80 till Tuva låter lite stort, speciellt om Molos 62/68 är lite långa, Kik Kiden är ju trots allt 3-4 cm längre än den.
    Jag hade nog köpt max 74 om jag vore som du, eller mindre kanske. 74 kan jag tänka mej hade varit perfekt på Meja nu.
    Ja det är sant som du säger.. nej men alltså molos är inte lång men molo är alltid liksom bred haha ! Men ja jag tar nog 74 isåfall.. köper mest 74 nu typ lindex osv.. hm iofs ser dom stora ut joggisarna jag inhandlade idag i 74 haha jaja blir nog bra men hellre för stort än för litet vill helst att hon ska ha det när hon är lite mera me .. spec. när hon sitter perfekt =) hehe.. fin fint!

Hm ha börjat tröttna suitar nu, vill ha klänningar .... =)))
  • CamillaJ
    ängeln83 skrev 2010-09-11 20:29:01 följande:
    Ja Molos klänningar har ju egentligen ingen vidare fin modell tycker jag, jag gillar när klänningarna är lite tajtare.
    På Meja sitter 74 helt perfekt just nu, men jag köper 80 för det är nog dags snart, idag hade hon ett par mysisar från Lindex i 80 och dom var typ mudden för långa.

Ha ha...Meja äger bara 1 suit Hon är en riktig klänning tjej, 5 av 7 dagar har hon klänning på sej Dock är det lite opraktiskt nu när hon kryper och håller på, då får man lägga upp klänningen över rumpan på henne så att hon inte ska krypa in i den
    Hehehe okey ja jag hade litet ryck på suitar nyss så jag har 15 stycken i storlek 62 här hemma typ ! Åh det sitter precis spec. Molos .. Katvig funka inte 68 knappt men iaf. Fundera ju starkt att slänga ut allihop på T ... och inhandla massa fina klänningar! Hade ju rea på en del kikkid på smatting el var det smavi? jaja hur el hur .. nån av dom =) ska nog in dit och ta hem några! Sen blir det nog en lila  fin kikkid nyhet =)

Min tjej ser inte så tjejig ut , knubbisen .. så man måste klä på henne lite extra girly
    eller hon ser ju tjejig ut men hon ha typ inget hår =))
    Det komme väl det med !!
  • CamillaJ

Jag sa precis det ... fyfan!! Sitter helt uttråkad på fotboll.... Kräks och den ha knappt börjat !

• CamillaJ

Trodde jag skulle få tag i kikkid på funkybaby fraktfritt men inte fanns det lila Gråter... vart finns den 74 ?

• CamillaJ

ängeln- Oj shit tur jag inte köpt ngn ännu eller? Vad ska jag ta för storlek .. 74 iaf? Hm åh vad svårt Tuva är ju verkligen en knubbis och hon ha breda axlar hmmmm...
    Väntar på bild =))

• CamillaJ

Åh! In looooove ..så fin KikKid klänning på sötistjejen !! Fint Ängeln.. måste ha! Vad ska jag ta för storlek hm ska på mätning & vägning nästa vecka liksom. Hm...
    men hm vad kan hon väga nämre 8 kg nu iaf ... hmm kanske 66 cm.. ska jag ta 74 el? Vad tror du ängeln?

• CamillaJ

Ängeln ! Ja såg det nyss ..
    Hm stör mej varför kostar dom typ 285 kr på funktbaby & 305 på babyshop hm + att dom ha fraktfritt åh önskar just nu att jag ville ha röd =) Haha!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17