Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Julia1234 skrev 2011-02-25 20:35:54 följande:
    Vilken shop hittar jag popcornprintet i?
    LLM
  • Duntoffla

God middag!

Här verkar det lugnt. Har ni ett liv utanför FL?

Fick fina lila/lila Katvig från Kokobello igår. Snacka om snabb leverans! Beställde i torsdags eftermiddag vid halv 5 och fick redan igår. Me like! 

• Duntoffla
    stjärna4 skrev 2011-02-26 11:29:04 följande:
    Någon som vet om det finns någon shop som har kvar molo flecceoverall till pojke på rean? :))
    Vilken storlek?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-02-26 12:00:48 följande:
    dunis!! jag la in bild på snyggotröjan från småfolk. tror noel hade varit såå fin i den. eller kanske ännu finare i dom andra ränderna. jag har hittat dom andra ränderna (lila/orange/röd/orange) i en webbis för 199kr
    Åh den är ju jättefin! Vilken webbis?

• Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-02-26 12:14:06 följande:
    fraktfritt vid kortbetalning
    Tack! Jag ska fundera. Egentligen behöver han inte mer långärmat utan T-shirts inför sommaren.

Nu ska vi sätta fart ut i solen.

CU 
  • Duntoffla

God middag!

Här vaknade Lea 06.30 imorse och jag har varit uppe sedan dess. Skönt att hon inte åt under natten men jag hade gärna sovit liiite längre Man kan inte få allt.

Här är det mulet och grått idag. Har en del Traderaavslut ikväll och ska förbereda genom att skriva avs på påsarna samt köpa frimärken.

Är det ngn mer butik som nu fått in nya Molo? 

• Duntoffla
    Lillronya- igår när jag kollade i BT och Noel stod bredvid undrade han vem A var (han såg henne i Berry dress eller vad den heter). Han blev nog lite förtjust
  • Duntoffla
    Jen80 skrev 2011-02-27 11:22:43 följande:
    Nähe, ska försöka ta tag i att öppna förpackningen Avas NS-klänning ligger i. En spindel finns där så jag vill inte ens kolla på den och absolut inte röra förpackningen. Men nu är jag så nyfiken på klänningen så jag får väl försöka... samt tänker jag om spindlar bajsar - på Avas vita fina klänning!! Hmm, inte bra det här. Blä, hatar spindlar!!
    Spindelbajs är inte kul
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17