Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Är det någon som har en bild på något barn iklädd nya rosa/orange Katvigmössan? Skulle vilja se hur den ser ut på. Kan den passa till Molo fruity lurven eller blir det tokfel med orange/rosa/lila och funkar nyanserna ihop?

• Duntoffla
    stökmamma skrev 2011-02-27 17:21:55 följande:
    MÅNGA kronor (tillsammans )
    Duntoffla skrev 2011-02-27 17:14:27 följande:
    Hej tjejer

Mammastök- Vilken samling! Har du varit på utförsäljning?
    en mataffär sålde bort....
    Hoppsan!
  • Duntoffla
    jompa skrev 2011-02-27 18:25:44 följande:
    Skulle tro att det stämmer för deras andra badkläder ligger i samma prisklass.
    Crazy! Så mycket kostar inte ens mina tvådelade bikinis
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2011-03-01 13:05:20 följande:
    Det är för fint väder idag!
    Men nu är man kall och blöt om baken efter att ha varit med dagis till pulkabacken, så nu vill jag ha Ot-hjälp!!

Bra (täck) byxor till MIG - TIPS tack 
    Fint? Var bor du? Här är det jämngrått och snålblåst. Våren känns avlägsen...
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2011-03-01 14:01:58 följande:
    så jäkla underbart här idag! strålande VARM sol och gnistrande snö  
    En toppendag för pulkaåkning och korvgrill
    Kul för er då

I morgon ska det bli fint här. Hoppas på det. Vi hade dock en sån där najs pulka/soldag i lördags så jag ska inte klaga. 
  • Duntoffla
    solouniko skrev 2011-03-01 14:23:02 följande:
    Här har vi äntligen fått soool och värme Solig På tiden efter flera veckor med kring -30 ju! Tempen ligger kiring 0 i skuggan och solen värmer så skönt! Men vad hjälper det när jag jobbar och Milla är sjuk? Haha. Men glad blir man iallafall, och idag såg jag asfalt Som jag saknat det! Jag bestämmer att våren är här för att stanna nu!
    Härligt! Förstår att det blir riktiga kontraster mot vad ni har haft. Synd att du jobbar och Milla är sjuk. Fast man blir ju gladare i alla fall
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17