Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-09-11 21:01:57 följande:
    skulle bara störa gubben i fotbollen en stund
    He he
    Är glad att sambon inte är fotbolls intresserad, däremot börjar ju hockeyn snart och då blir jag änka i ½ år framåt
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2010-09-11 21:04:00 följande:
    Jag smyger omkring..Håller på och laddar upp 38 auktioner,ninjade nyss en kattklänning till växalådan.
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...

Lovas första klänning i stl 62 var det kissarna på
    Ah...såg just det, håller span

Fina klänningen Funderar på den nya katt klänningen till Meja men jag tycker fortfarande dom ser lite för läskiga ut
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Tillbaka igen...
    fastnade i luren med mamma, behövde min dagliga mamma dos

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2010-09-11 21:34:30 följande:
    Hihi, förstår precis, har också sånt behov
    Tur min är här nästan varje dag
    Minst 30 minuters mamma prat om dagen annars fungerar jag inte
    Mina föräldrar bor gatan över oss men ändå går det några dagar emellan vi ses. Dom är i den där, wow, vi är 50 och barnen är stora, nu ägnar vi tid åt motorcykel och resor, spa och annan lyx
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2010-09-11 21:43:01 följande:
    Aha, mina är typ 55 och bor typ 10 minuter härifrån med bil, men dom är så att deras 5 barnbarn (snart 6) är deras allt
    Så dom är här ofta. Eller kommer tar grisarna och åker
    Härligt
    Mina föräldrar har typ tusen järn i elden men ser ändå till att träffa småttarna några ggr i veckan. Ibland kan mamma ursäkta sej men herregud, dom måste ju också få leva, så länge dom orkar lixom. Och i Liams hjärta har mormor och morfar störst plats Speciellt morfar, med honom får man åka traktor, moped och motorcykel och han är som ett barn själv så ungar har alltid dragit sej till honom
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Först in som vanligt, är ni trötta flickor?
    Här vaknade barnen när sambon kom hem från jobbet kl 6.30, zzz...tycker dagarna blir alldeles för långa när man går upp så tidigt, kl 8 är mer lagom.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Mawe123 skrev 2010-09-12 08:23:44 följande:
    Godmorgon, här vaknade både jag och lillebror när de övriga i familjen åkte iväg på jakt kvart i sex Skrikandes
    Uff
    Ja det är nackdelen när någon åker/kommer hem tidigt, oftast vaknar allihopa. O sambon fattar inte riktigt grejen med att vara tyst när han kommer hem
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Åh, nu ringde mamma och frågade om vi ville följa med till Jkpg på lite shopping, perfekt eftersom sambon sover och vädret är så tråkigt
    Lite shopping är aldrig fel, ingen dansk shopping tyvärr men lite Lindex funkar ju alltid

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Ocikatten skrev 2010-09-12 09:32:54 följande:
    Åh, shopping! KUL!!
    Funderar oxå på vad vi ska hitta på idag, maken ska vara flytthjälp...
    Ja det var precis vad som behövdes idag Har ju några mil till stan så det blir knappast att man åker själv med barnen, bara bil resan är ju ett äventyr i sej, 2 st som avskyr att åka bil, då måste man vara 2
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17