Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-02-18 22:58:24 följande:
    Ja, så kan du säkert göra, men du kanske ändå ska maila och säga att du inte hämtar själv så jag verkligen får hämta kläderna om jag kommer dit
    LÅter ju som en bra ide så du inte bara dyker upp och ska hämta kläder bara så där

Har ju ditt riktiga namn på F.book gruppen så skriver det som kommentar sen när jag handlar.
    Mamma till 4, räcker det nu?
  • ChokladMoshin
    Busbellan skrev 2011-02-18 23:02:22 följande:
    Jag tycker ju helt klart haremmodellen är finast. Funkar säkert med 92, men även med 98 skulle jag tro, beror lite på hur pösigt du vill att de ska sitta. 98 sitter fortfarande bra på Ella inte det minsta litet och hon är 101 cm, men jag kommer köpa 104 nu

130 i hood skulle jag kunna tänka mig att du ska ta
    A har 122-128 i tröjor från Molo och 130 i hoods från NS är lite stora på honom, men funkar
    Ok, ska nog slå till på wct:n i födelsedags pressent till honom.
    Fast det är så kul om dom får kläder i present, det är ju liksom nåt man får i posten var och varannan dag och inget speciellt alls Drömmer
    Ska fundera på jeans.
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2011-02-18 23:40:13 följande:
    Hörreni allvetarna.
    Jag tror A har öroninflammation. Jag behöver inte åka in med henne väl?
    Det behandlas inte ändå nu längre väl?
    Barn För barn i åldern ett till tolv år med konstaterad öroninflammation rekommenderar man att avvakta två till tre dagar och bara dämpa symtomen genom att ge smärtstillande läkemedel och eventuellt näsdroppar/nässpray. Öroninflammation läker i de flesta fall av sig själv på ett par dygn utan antibiotika. Från vårdguiden.
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2011-02-18 23:59:59 följande:
    De sista åren har de nog inte gett antibiotika till barn över två år för öi.
    Ja jag får se hur jag  gör. Just nu sover hon iaf.
    Han posta innan jag var klar......
    Skulle avvakta till efter helgen och se om hon blir bättre.
    Min son fick antibiotika mot det för nåt år sen, han hade dubbelsidig och blev febrig.
  • ChokladMoshin

Gonatt på er Hjärta

• ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2011-02-19 00:13:37 följande:
    sööööta barnen i bildis!! lillasyster har ju växt på sig bra! stora tjejen nu ju

visst var suitsen fiina!!
    Tack
    Ja, lite sotr börjar hon bli, men mysigt att ha haft så liten bäbis länge. Tycker annars det brukar gå så fort i början.
    Suitsen var lövely!!
  • ChokladMoshin
    Duntoffla skrev 2011-02-19 16:16:11 följande:
    Var det Name It i Haninge du shoppade på i veckan? Fick ngt mail om 70% där.
    Näe, har inte varit inne på Name It i haninge, men såg utifrån att dom hade mycket rea.
  • ChokladMoshin

Gokväll i tråden!
    Sover alla nu?

• ChokladMoshin

Gomorron i tråden

Letar mig tokig efter ett par Molo Pense Muddbyxor i stl. 80. Nån som sett??

• ChokladMoshin
    solouniko skrev 2011-02-21 09:45:55 följande:
    www.barnlyan.se/molo-byxor-med-blommor Här verkar det finnas 10% extra med koden REA ska det visst vara också!
    Tackar, då var dom beställda
    Men koden funkade inte, kanske bara var över helgen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17