Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2010-11-12 11:36:31 följande:
    Det förstår jag. Bubblan passar superbra i dem. Ja, vi är hyfsat friska. Småbusarna är snoriga bägge två men det känns mer som regel än undantag numera.

Hur är det med er? Och när får man se en bild på kalaskulan?
    Här är det Bubblis som är snorig, minst en ny förkylning i veckan nu för tiden Obestämd Dagis bacillerna anfaller

Annars är det rätt bra, lite sliten är jag för jag sover ingenting på nätterna, har varit så i snart 5 veckor och jag e sååå slut!! Har så sjukt ont i benen nattetid, en helt fruktansvärd smärta som gör att jag måste vara uppe o gå *less*

Kalaskulan får inte plats på bild numer Jo då, men inte orkat fota
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-11-12 11:43:11 följande:
    BLÄ  blev sjukskriven och går nu på antibiotika och stark hostmedicin, blir nog en trevlig resa ner till göteborg. Två timmar båt och sex timmar i bilen. Hurra. Och i morgon skall jag ju på gekås. Kunde ju varit bättre.
    men usch då    *kryapådigkram*
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-11-12 11:44:32 följande:
    Och här ligger det helt oanvändt
    Varför? Förvånad
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2010-11-12 11:47:06 följande:
    Usch då, det låter inget vidare. Finns det inget man kan göra för att motverka smärtan?

Amen, då får du göra det snart, är ju nyfiken på magen ju Jag fick ju lov att visa min gigantiska mage
    SmillaMilla skrev 2010-11-12 11:43:11 följande:
    BLÄ  blev sjukskriven och går nu på antibiotika och stark hostmedicin, blir nog en trevlig resa ner till göteborg. Två timmar båt och sex timmar i bilen. Hurra. Och i morgon skall jag ju på gekås. Kunde ju varit bättre.
    Trist att du är sjuk! Hoppas du orkar med Gekås ändå
    Vet inte ens vad det beror på, ska till BM på måndag igen å ska ta upp det ännu en gång, ska de hålla på såhär till januari kommer jag vara helt knäckt!!

Åkej rå, jag ska försöka fota den sen Den sitter låååååååångt ner och står raaaaakt ut *asg*
  • RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2010-11-12 11:50:43 följande:
    pojke!
    Duntoffla skrev 2010-11-12 11:52:19 följande:
    Pojkmage
    ja dom säger det

dags för lite lunch här..

cu senare
  • RååSa BuBBlan

Ååååå Malouuuu va fiiiina leggings du hittade åt Bubblis!! ÖVERLYCKLIG!!! Tack snälla!! Har svarat dig på facebook Kyss

• RååSa BuBBlan
    Everlonn skrev 2010-11-12 13:21:23 följande:
    Bubblan: Vill inte du ha flowers, flowerfield och röda prickar leggings så är jag spekulant

Och Vill inte Preggi ha kjolen så är jag spekulant på den medDrömmer 
    Å jag VILL ha dem

Gud så braaaaa att det fanns leggings, vi har akut brist!!
  • RååSa BuBBlan

Malou--- Va mycket fiiiiint du hittade till Maia Solig  Å älgleggings hade jag med velat haaaaa

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2010-11-12 16:07:35 följande:
    Bubblan- Vad fin Ida är i sina ränder och gourmet! vad mycket snö ni har Här är det i princip borta nu
    Tack

Jo snö har vi   men det smälter faktiskt idag litegranna, rätt skönt..
  • RååSa BuBBlan

Mårning!!

Är det nån som vill ha gäster? Igår morse krockade jag med en råtta på köksbänken Kräks Alltså jag dööööööör det är såååååå äckligt!!! Jag e pedant i vanliga fall men nu när jag är gravid så är jag NITISK med hygien, o en R Å T T A liksom Gråter

Å gubben har rest bort som vanligt, så jag är ensam med äcklet Gråter

*hjälp*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17