Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hm 269:- var det tillomed !! Nu kommer snållänningen i mej fram! Hahaha...

Isak -05 & Albin -06 & Tuva -10
  • CamillaJ

Äh igentligen handlar det ju inte om så mycket , eller tja drygt 70 kr .. men iaf sak samma! Men fanns bara 86 i röda på funky, tycker blå är fin med !! Hm vad svårt .. haha undra va hon passa bäst i .. hm äh det är nog lila =) fast röd är fin också..

• CamillaJ

Ja, sitter fortfarande och kan inte bestämma vilken jag ska ha .... de är väl slut innan =((( Åh!! Hihi....

Har varit iväg på ÖF , nu sover Tuvis ! Ska nog kika lite och ta och bestämma mej för nån färg hehe... blir väl fler om jag blir kär i den irl som jag är nu =)

• CamillaJ

Så nu ha jag köpt mej eller Tuva en Kikkid klänning lila storlek 80 hm.. känns låååååååång hihi! Men ja ok bättre större än mindre =) Vi få se när den kommer hem sen !!! Spännande...
    Hm köpte ifrån Matador , är de sega ? Var 100 år sen jag beställde därifrån märkte jag hade inte ändrat min adress heller heheh =)

• CamillaJ

Åhhhhh fick mejl nu om att den var slut =(( Jag som redan betalat! De undrade om jag kunde ta den i 86 istället men nej den blir ju tok stor då !!! Illa...

• CamillaJ

god morgon! Undra om finaste klänningen kommer idag ?
    Betsällde ifrån Babyshop istället, matador hade den ju ej =))

• CamillaJ
    ängeln83 skrev 2010-09-14 07:30:49 följande:
    Godmorgon
    Vilken blev det till slut?
    Beställde du från Babyshop innan 17 igår så kommer den bergis idag, dom är super snabba. Har du fått nåt mail att den är skickad?
    Åh !! Haha ja jag såg det igår de roliga var att jag beställde 16.50 ungerfär och fick mejl runt 17 att de va packat och klart för att skicka! Så kul då får jag det nog idag .. snacka om snabb lev! Super tycker jag !!!
    Jag valde den lila i storlek 80 =))))
    Åh spännande ...

La ut lite bilder på Tuva i Molo.
    Som börja bli tok-små! Hm Butterfly funka väl lite till ...
  • CamillaJ
    ängeln83 skrev 2010-09-14 08:08:47 följande:
    Oj, vilken bra tajming
    Ja Babyshop är kanon, är nog den shopen jag handlar mest i. Alltid super snabba leveranser och snabba på att svara på mail om man undrar nåt.

Hoppas den blir bra Funderar på om vi ska börja använda våran nu, är lite tveksam att hon kan ha den i mitten av oktober.
    Ja! Hehe.. ja du kanske borde inhandla en 86:a Snart då ! Verka som de tar slut jättefort nu ! Spec. de lila med. Men säljer du den 80 på T sen eller någonannanstans så får du bra! Nästan som ett byte då kanske ... =)))

Tuva sover nu ska iväg på Babysim & sedan babycafè .. åh knappt man vill gå utanför dagen ifall jag får fiiiinpost idag !!! =))))
  • CamillaJ
    ängeln83 skrev 2010-09-14 08:36:29 följande:
    Ja det får jag nog göra. Ska köpa en röd att ha till jul också men jag är osäker på om jag ska ta 86 eller 92 i den.

Mysigt Vi ska strax åka iväg till ÖF, barnens höjdpunkt på dagen
    Ja, fint med röd !!
    Hm.. ja blir ju svårt! Undra hur stor skillnaden är på 86 & 92 ibland skiljer det ju inte mycket! Så då är det ju bättre att ta det större.

Har du Liam hemma om dagarna ?
    Vi ska också till ÖF efter simmet ... =)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17