Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-11-16 14:46:30 följande:
    Åh fy alltså, lider verkligen med er, snacka om maximal otur.
    Ja inte är det roligt inte, snart panka o va gör man då? Obestämd Måååååånga kvm kvar som är ruttna och MÅSTE åtgärdas..

Nä fy, måste tänka positivt annars får jag ont i magen

Ut o kolla om man fått nån skojsig postelipost kanske? Drömmer
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan

Middan avklarad!!  *skönt*

TjorvenDk skrev 2010-11-16 15:36:44 följande:

Ville bare tipse om lagersalg hos Katvig

Lagersalget hos Katvig afholdes på Langebrogade 6F, kælderen, 1411 København K

Lørdag d. 27. november – søndag d. 28. november 2010, kl. 10-17.

Ååååååå!!!! Vill ha räääänder!!

Nån som ska åka o vill kika efter lite lite liiite åt mig? Drömmer
  • RååSa BuBBlan

Måååårning!!

Gissa vad!!!   I morse va ALLT råttgift kvar i skålen, alla andra nätter har det tömts flitigt, kan det månne betyda att råttona är döööööööda????

Skrattande  *hoppfull*

• RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2010-11-18 08:08:45 följande:
    Godmorgon! Idag hoppas jag på kossor i posten. NYA KOSSOR! Det låter för bra för att vara sant så jag tror det först när jag ser det
    Å knep du en av suitsen på T? Drömmer
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-11-18 08:13:24 följande:

Godmorgon!

Wow nya kossor! Spännande!

Idag ska första steget tas mot at färdigställa köksrenoveringen.

Dörren till toan ska bytas ut mot en ny och förhoppningsvis fixar de till väggen där vi dörren också.

Sen är det bara att tömma rummet och göra vid väggarna.

Å det ska bli så roligt!

Hääääärligt Solig
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-11-18 08:32:48 följande:
    Godmorgon!
    Hoppas de är döööda!!
    Jaaaaaaaaaa!!! Ska testa o lägga fram en peppis på bänken inatt å är den kvar så återtar jag mitt kök
  • RååSa BuBBlan
    Helle skrev 2010-11-18 08:33:26 följande:
    God morgon

Länge sen jag bidrog med några bilder, så nu fick jag för mig att lägga in några Samt för att tacka för tipsen på kamera. Är såå nöjd Det blev till sist en Canon EOS 550D.

Ser att alla som varit på salg gjort många fina fynd. Kalasfina barn också Solig 
    JÄTTEfina bilder!!! Solig
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2010-11-18 08:37:24 följande:
    God morgon!

Det snöar igen. Har tänkt att åka och träna men just nu känner jag mest för att vara hemma. Får se hur det blir.

Tjolla- Åh, fina kossor! Rosa eller grönt kantband? Lea har kossorna på sig idag. Har en suit som är beggad samt att jag hittade nya brallor på vårsalgen. Hjärta

Lillronya- Kul med husfix!

Bubblan- Håller tummarna för att råttorna nu är i råtthimlen
    Här snöar det åxå, uscha!!

Ja nu får dom fasiken ha giftat ihjäl sig dom jäklarna
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-11-18 08:38:21 följande:
    Fina killar!!
    RååSa BuBBlan skrev 2010-11-18 08:34:06 följande:
    Jaaaaaaaaaa!!! Ska testa o lägga fram en peppis på bänken inatt å är den kvar så återtar jag mitt kök
    Har ju delat huset med ett gäng möss i över ett år, så jag förstår känslan.
    Nu verkar det dock ganska tomt på möss. Äntligen!
    Fattar inte hur du stått ut!!! Jag har tom mardrömmar på nätterna om dom   Laga mat i det där köket bara gåååår inte, vågar inte öppna skåpen eller nåt
  • RååSa BuBBlan

sorry.. tog emot anicimex bara..

Duntoffla skrev 2010-11-18 08:53:07 följande:
    Ja, visst är det så. Vi ska fixa i ordning vårt gästrum som ska bli kombinerat kontor/gästrum så att Lea kan få gamla kontoret som rum. Som tur är har svärfar själv sagt att han vill komma ner och hjälpa till med att fixa i huset (vi måste foga om kaminen, sätta någon tröskel här, fixa en list där osv) och han kommer på Lucia och stannar en vecka. Tror iofs att största anledningen är att han saknar sina barnbarn.

Har flera husprojekt på gång och bara planering är rätt kul. I de flesta fall handlar det om att köpa nya saker/möbler och det kostar ju lite så man får ta det pö om pö.

Funderar på vad 17 jag ska ha för tapeter i Leas rum.

Bubblan- hittade du inte någon fin prickig tapet till Idas rum?

Vi har kikat på några från Midbec men jag är så osäker på vad jag vill ha. Hittade en fin ljusrosa med vita prickar men vet inte om det blir för "flickigt"Obestämd
    Helle skrev 2010-11-18 08:42:00 följande:
    Tack Kyss 

För mig var det liksom behövligt med en ny kamera då den andra gått sönder (el ja objektivet i a f). Sen är det ju det där med att ta bra bilder, det är ju inte helt lätt. Men det underlättar när kameran tar hur många bilder i sekunden som helst. Då får man en bättre chans till en bra bild.

Jag skulle vilja gå en kurs i ljussättning bl a. Det tycker jag är svårt.  
    Ja, det underlättar ju med en snabb kamera men framför allt bra objektiv (enligt sambon ) Vår är inte dålig utan det är nog mer den som står bakom Har en kompis som är superduktig hobbyfotograf. Får nog gå i kurs hos henne.Noel blev överlycklig. "Det snöar mamma. Åh, vad vackert med vinter"
    Jooooo, pip:s röda med rosa prickar, sååååååå fin!!!  Har inte kunnat köpa den än dock Men NÅN dag ska den upp!!

Bubblis bara fryyyyser av allt kallt säger hon, hon vill ha sommar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17