sorry.. tog emot anicimex bara..
Duntoffla skrev 2010-11-18 08:53:07 följande:
Ja, visst är det så. Vi ska fixa i ordning vårt gästrum som ska bli kombinerat kontor/gästrum så att Lea kan få gamla kontoret som rum. Som tur är har svärfar själv sagt att han vill komma ner och hjälpa till med att fixa i huset (vi måste foga om kaminen, sätta någon tröskel här, fixa en list där osv) och han kommer på Lucia och stannar en vecka. Tror iofs att största anledningen är att han saknar sina barnbarn.
Har flera husprojekt på gång och bara planering är rätt kul. I de flesta fall handlar det om att köpa nya saker/möbler och det kostar ju lite så man får ta det pö om pö.
Funderar på vad 17 jag ska ha för tapeter i Leas rum.
Bubblan- hittade du inte någon fin prickig tapet till Idas rum?
Vi har kikat på några från Midbec men jag är så osäker på vad jag vill ha. Hittade en fin ljusrosa med vita prickar men vet inte om det blir för "flickigt"

Helle skrev 2010-11-18 08:42:00 följande:
Tack
För mig var det liksom behövligt med en ny kamera då den andra gått sönder (el ja objektivet i a f). Sen är det ju det där med att ta bra bilder, det är ju inte helt lätt. Men det underlättar när kameran tar hur många bilder i sekunden som helst. Då får man en bättre chans till en bra bild.
Jag skulle vilja gå en kurs i ljussättning bl a. Det tycker jag är svårt.
Ja, det underlättar ju med en snabb kamera men framför allt bra objektiv (enligt sambon

) Vår är inte dålig utan det är nog mer den som står bakom

Har en kompis som är superduktig hobbyfotograf. Får nog gå i kurs hos henne.Noel blev överlycklig. "Det snöar mamma. Åh, vad vackert med vinter"

Jooooo, pip:s röda med rosa prickar, sååååååå fin!!! Har inte kunnat köpa den än dock

Men NÅN dag ska den upp!!
Bubblis bara fryyyyser av allt kallt säger hon, hon vill ha sommar