Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

OT- hur var det nu med VV´s shorts? Är de mer normala i storlek än föregående år eller är det något jag bara har fått för mig? Kan man ta den normala storleken eller bör man gå upp?

• Duntoffla
    Lilla Ego 07 skrev 2011-03-24 10:04:18 följande:
    Hej i tråden.

Jag sitter och laddar här för att ta tag i en prolist och ladda den med typ 100 annonser Obestämd Inte något sugen what so ever men är tvungen. Dels av ekonomiska skäl och även av  platsbrist. Bor man på 66 kvm så tar en stor säck med kläder rätt stor plats Glad

Hur många klarar man av att ha på samma dag måntro?

Och nu tänker jag dumpa priserna och hoppas de säljer pga det, det måste ju funka!
    Det är så sabla tråkigt att lägga upp auktioner men gött när pengarna kommer in. jag har några jag sitter och gör nu. DE som inte säljer på FB samt lite annat jag hittade hemma. Måste nu spara alla pengar tills salgen. 

Jag skulle nog dela upp auktionerna på två avslut om jag vore du. Så jobbigt när det blir mycket att packa på en gång. 
  • Duntoffla

God eftermiddag!

Här hemma har vi haft lekbesök. 6 barn (inkl mina) och massa lek, gråt och våfflor
    Nu är jag rätt seg...

Frågade igår men såg inget svar, vet någon hur årets VV shorts är i storlek?  

• Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2011-03-25 19:09:40 följande:
    Å absolut! Jag mailade direkt när jag fick den, hon har svarat nu och jag får skicka den åter. Då är jag nöjd och no hard feelings liksom..

Men har varit med om så många som inte velat lösa saken att man lessnat!
    Vad bra att det gick att lösa!

God morgon förresten!

Börjar dagen med att vara OT. Vet någon hur den fina gröna klänningen med fjäril från Me& I är i storlek? Tror ni min skrutta kan ha 74/80 i sommar eller blir det tokstort?
    Sen undrar jag även hur frottéknickerserna är i storlek? Någon som har dem? Fina?

• Duntoffla
    Mamma till Simon skrev 2011-03-26 09:46:56 följande:
    tror jag absolut hon kan, är ju en tunika så kan ju hända att den blir som en klänning ibörjan men det gör ju inget
    OK, tack! Ska fundera på om det är ngt mer jag ska ha och sen måste jag leta säljare

Nu frukostdags, sen 2-årskalas och hotellvistelse. Najs!

Ses imorgon! 
  • Duntoffla

God förmiddag!

THEA och Grodan skrev 2011-03-28 10:14:42 följande:
    Alex kommenterar BT: Åhhhh mina kompisar , om Emilio: Vilken tuffing . och avslutningsvis, mamma, när skall jag få dom kläderna

Och hej i tråden
    Hej, det var länge sen. Allt bra med er?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17