Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Nån som sett denna i stl. 128, måste ha!!!
    Inboxa gärna för nu smiter jag till Bvc. Hade gött pölsisar

www.annacill.se/show_product_pictures.asp

Mamma till 4, räcker det nu?
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2011-03-17 09:33:18 följande:
    Hemma är inga problem. Men det är ju när man ska bort som det strular.
    Om man inte har så goda vänner som vi har. De har bett om en lista på vad som inte tåls och ser alltid till att det finns nåt för alla.
    Värmer i hjärtat det!

Väntar katvigar från kockobello. Ska bli spännande!
    Såna vänner är bäst!! <3

Väntade från F.book och BOr, men fick bara BOR. Och det som kom var i fel stl. så det blir retur
  • ChokladMoshin
    Duntoffla skrev 2011-03-24 09:53:27 följande:
    God morgon!

Sitter här en liten stund innan det är dags att städa huset Kräks 

Någon som har Popcornsuiten med rosa kantband? Jag råkade visst klicka hem en sån igår på Annacills rabatterbjudande.

Jag har den och använder den jämt, så fin!!!
  • ChokladMoshin

Fy vad det blåser idag.
    Är grymt shoppingsugen men efter att ha packat ner hela växa garderoben igår i flyttkartonger så har jag liiiiite svårt att motivera mer shopping Skäms.
    Har däremot lyckats slarva bort en växakartong med bla. Miaufilt, colibrifilt, miauklänning, penseklänning, miniflowerklänning, bambiklännning, Safarisuit, countrybloom suit + mössa, colibri body + muddisar + mössa, 2 lurvoveraller, 1 lurvjacka, girly rainbowmuddisar, safaripåslakanset, bubblegum vinteroverall, berry vinteroverall, lila vinteroverall.
    Hoppas verkligen jag hittar den, kommer väl inte kunna sova förrän jag lyckas lokalisera den.

Ska fixa färdigt tårtan till min 3-åring nu, Mumin tårta är beställd.

• ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2011-03-24 16:01:44 följande:
    oj hoppas den flyttlådan kommer tillrätta :/
    jag skulle med vilja shoppa lite för att fira mitt VG som jag fick idag men jag har shoppat så jäääkla mycket på sistone.. hmm Drömmer
    Ja, det stör mig ngt enormt. Jag brukar ha stenkol, men hoppas den dyker upp snart.
    Klart du ska fira ditt VG med hopping
  • ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2011-03-25 00:22:38 följande:
    har du inte hittat lådan än :O den dyker säkert upp.

hmm ja jag får se vad det kan bli här hmm har hållt mig hela dagen haha
    Näpp :o(
    Jaja, nånstans är den ju. Har säkert hamnat på stället där vi lagrar allt tills inflytt i nya huset.
  • ChokladMoshin
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-25 08:59:34 följande:
    Låter nästan som när mina föräldrar separerade... jag hade packat alla mina kläer i svarta sopsäckar... Föreställ dej hur jag som 15 åring reagerar när lastbilen är tom och jag inser att det inte finns en enda svart sopsäck.... Fick liiite smått panik! Vi lyckades dock hitta mina säckar..... i garaget tillsammans med resten som skulle till tippen...
    Oj, kan tänka mig paniken.
    Här är dock allt kört till min pappas jobb, och på alla klädkartonger har han fixat i ordning och satt STORA röda varnings trianglar på.

Han vet hur jag är med kläder INGEN RÖRA!!
  • ChokladMoshin

Men här är ju så lugnare än i juletid!!
    Har ni startat en ny tråd?

• ChokladMoshin

Gokväll i tråden!!
    Hoppas allt är bra med er!!
    Om ni hade beställt och betalt en order den 11/2, vad hade ni gjort då om den fortf. inte kommit fram?

• ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2011-03-27 23:12:55 följande:
    jaa det hade vi verkligen. lillebror var så tokigt förkyld bara stackarn men han var nöjd ändå såå mysig vårdag. ¨åhh vad jag LÄNGTAR efter våren.. alltså den RIKTIGA våren då man kan gå utan tjocktröja
    ChokladMoshin skrev 2011-03-27 23:07:32 följande:
    Gokväll i tråden!!
    Hoppas allt är bra med er!!
    Om ni hade beställt och betalt en order den 11/2, vad hade ni gjort då om den fortf. inte kommit fram?
    webbutik? jag hade mailat och hört sen hade jag bett att få mina pengar tillbaka
    lillronya skrev 2011-03-27 23:15:26 följande:
    Hej!
    Hade också mejlat och kollat läget och bett om pengarna tillbaka eller andra grejor.
    Buttelina skrev 2011-03-27 23:12:55 följande:
    jaa det hade vi verkligen. lillebror var så tokigt förkyld bara stackarn men han var nöjd ändå såå mysig vårdag. ¨åhh vad jag LÄNGTAR efter våren.. alltså den RIKTIGA våren då man kan gå utan tjocktröja

webbutik? jag hade mailat och hört sen hade jag bett att få mina pengar tillbaka
    Det där var ju en av de första såna där fina dagarna då.
    Vi får göra om det nån dag.
    Det var väl typ vad jag ville göra men butiken vill få posten att trolla fram paketet och att jag ska vänta ännu längre......
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17