Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    h80 skrev 2011-03-30 18:02:10 följande:
    haha, ja. De var inte så glada för att ta kort, men det funkade. Tror inte att jag betalade några extra avgifter
    OK. Ja, jag tar nog det mesta med cash så kanske man kan ta kort om man får något akut behov och pengarna är slut
    Busbellan skrev 2011-03-30 18:03:28 följande:
    Ja, man kan bli lite snål med tanke på frakten, men jag hämtar den i butiken
     Ja, då är det en annan sak
  • Duntoffla

God morgon!

Skitväder här idag så jag kanske får tid att hänga lite här i tråden. *saknar*

Har ngn länk till gamla salgtråden? Nu är det faktiskt inte så lång tid kvar, typ 1-2 månader max Tungan ute

• Duntoffla
    Vikkan76 skrev 2011-04-01 10:14:10 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m54841849.html
    Det var den vi sist skrev i! =)

Men kanske borde man starta en ny..för 2011 istället?
    Ja, det kanske är lika bra?
    Smultronhjärta skrev 2011-04-01 10:19:16 följande:
    Ja jisses- det växer inte på längden heller utan bara utåt tack vare lockarna. Vi är snart nära mikrofonfrilla:-P
     Sötnosen då!
  • Duntoffla
    Helle skrev 2011-04-01 10:29:14 följande:
    Smultron & Lantani: underbara bilder på era juveler

Jag vill också åka på molosalg, eller i a f hitta lite godbitar  
    Kommer du inte kunna komma ifrån? Har du ngn som hjälper dig med ditt jobb?

• Duntoffla
    Helle skrev 2011-04-01 10:52:58 följande:
    Tyvärr inte. Med mina två jobb blir det svårt, speciellt då det ena ändå bjuder på lite resor ner till Danmark då och då. Tiden finns inte tyvärr

Dessutom har jag två barn som fyller i maj/juni så är det en massa kalasande runt ev salgdatum. Men jag brukar få njuta av era fina biler sen. Åker du i vår?
    Synd bara att man alltid kommer på i efterhand vilka print man skulle köpt Det är typiskt mig!
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-01 10:45:33 följande:
    SHIT vilken smultronkopia vi har i bt! Lova är ju sååå lik dig!
    Instämmer! Och vilka härliga lockar hon har. 
    Ah, vad synd men det är inte lätt att få till alltid. Jag ska verkligen försöka åka och hoppas att det inte krockar med sambons fiskehelg och att i så fall mamma och pappa kan vara barnvakt. Jag vill verkligen dit.

Jag tänker aldrig innan vilka print jag ska köpa utan går lös när jag väl är där. Man vet aldrig vad man hittar
  • Duntoffla

God dagens!

Ser att det är några här som mår dåligt nu : Stor kram till er! Hjärta Hoppas att ni får den hjälp ni behöver och snart mår bättre igen.

Massa fint i BT som vanligt! Blev rejält sugen på den lila Småfolkströjan med hästar på.

Förstår ni att det är april nu och att det börjar bli vår. (ja, här är det en del snö kvar)  

Minns någon vilka datum som MOLO varit på våren? Vet att förra året var sista helgen i maj men övriga år minns jag inte. Jag blir tokdeppig om det är samma helg i vår som förra året. Det är då sambon ska på fiskeresa (trots att jag frågat och "ja,det är i juni" ) och mamma och pappa åker bort. Blir så sur på sambon som lyckas boka in samma helg som mina föräldrar. Nu finns ingen back up om det är den helgen.  Håller tummarna för helgen innan eller helgen efter.

Hur var det nu? Skulle vi köra samma salgtråd eller göra en ny för i år? 

• Duntoffla
    lillronya skrev 2011-04-05 12:39:52 följande:
    Ja här är det vår på riktigt.
    Barmark och solsken och över tio grader varmt.

Salgen har varit  i slutet på maj de senaste åren iaf. Hoppas det löser sej för dej isf.
    Inne i stan är det mer vår än här men det är på god väg. Varmt och soligt i dag.

Åh nej, vill inte ha just den helgen. Men var det inte i juni ett år också?  
  • Duntoffla

Kikade nu i min blogg och 2009 var det helgen 16-17 maj så det kanske finns hopp. Hade varit så kul att kunna ta bilen ner denna gång. Det kommer jag inte kunna göra sedan då jag har börjat jobba.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17