Vi som shoppar danska barnkläder del 17
halloncollection.se/images/molo%20Upton%20Dar...
halloncollection.se/images/1090_big.jpg
och mina barn som inte skulle ha fler lurvar, men jag kunde inte låta bli för 249 kr
God morgon!
Skitväder här idag så jag kanske får tid att hänga lite här i tråden. *saknar*
Har ngn länk till gamla salgtråden? Nu är det faktiskt inte så lång tid kvar, typ 1-2 månader max 
God dagens!
Ser att det är några här som mår dåligt nu
: Stor kram till er!
Hoppas att ni får den hjälp ni behöver och snart mår bättre igen.
Massa fint i BT som vanligt! Blev rejält sugen på den lila Småfolkströjan med hästar på.
Förstår ni att det är april nu och att det börjar bli vår. (ja, här är det en del snö kvar)
Minns någon vilka datum som MOLO varit på våren? Vet att förra året var sista helgen i maj men övriga år minns jag inte. Jag blir tokdeppig om det är samma helg i vår som förra året. Det är då sambon ska på fiskeresa (trots att jag frågat och "ja,det är i juni" ) och mamma och pappa åker bort. Blir så sur på sambon som lyckas boka in samma helg som mina föräldrar. Nu finns ingen back up om det är den helgen. Håller tummarna för helgen innan eller helgen efter.
Hur var det nu? Skulle vi köra samma salgtråd eller göra en ny för i år?
Kikade nu i min blogg och 2009 var det helgen 16-17 maj så det kanske finns hopp. Hade varit så kul att kunna ta bilen ner denna gång. Det kommer jag inte kunna göra sedan då jag har börjat jobba.