Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2011-04-09 20:18:21 följande:
    Ja, jag är hel nöjd! Ska bli sååå skoj att komma iväg! OCh att träffa er alla! Visst ska du med?
    Ja om det inte råkar sammanfalla med sambons fiskeresa sista helgen i maj. Känns lite oroväckande. I dag sa han dock att han som han ska göra sällskap med härifrån måste jobba den helgen och att de ev åker måndagen efter. Om inte den killen kan åka måndagen måste sambon flyga upp till Hemavan för att bli upplockad där. Många om med andra ord. Obestämd Jag kommer gråta blod om jag inte kan, är så inställd på det nu. Skulle gärna vilja ta bilen fredag och hem lör eller söndag.
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-09 20:56:29 följande:
    Och nu fick jag ett inbox att hon ska kontakta administratören för jag sabbar hennes affärer
    Haha, men man ska ju vara ärlig i sin beskrivning
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-04-11 20:42:09 följande:
    Hej hej sötfisar.

Nu var det ett tag sen igen jag kikade in, har haft ett par riktigt jäkliga veckor men nu känns det som att jag börjar bli jag igen, efter typ 10 läkarbesök, snack med kurator och anti depp piller, fy vilken resa det varit.
    Och shopping har jag inte alls orkat tänka på men nu börjar jag bli lite sugen på att klicka hem nåt fint.
    Skönt att du börjar må bättre Hjärta

God kväll i tråden förresten!

Ang Tradera, vågar man lägga ut saker nu? Tycker det verkar trögt som attan. kanske blir det bättre över påsk när folk är lediga? 
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2011-04-11 21:24:14 följande:
    Ängeln> Kram

Dunis> Jag har tänkt att lägga upp till slutet av månaden men inte orkar sparka igång pron än.. måste fota lite med.
    .
    Busbellan skrev 2011-04-11 21:44:40 följande:
    Det går trögt!
    Hade avslut igår och fick bara sålt 4 av 11
    Samma här. avslut igår och någon osålt trots 1 kr utrop...
    Busbellan skrev 2011-04-11 22:16:00 följande:
    Jag behöver tips på sandaler till August. de måste vara ganska stadiga, men inte för rejäla, de ska ju vara svala också
    Spelar inte så stor roll om det är öppen eller täckt tå
    Nån som har några tips?
    jag har 2 år i rad haft Reimas, köpta på Tradera. De har varit toppen på Noel
  • Duntoffla
    Greksmurfen skrev 2011-04-11 21:53:31 följande:
    tycker nästan det går bättre på fb nu ............plus att man slipper säljavg.
    Säljer inget där heller  
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2011-04-12 09:36:05 följande:
    Säljer inte heller nåt, nånstans. Tradera verkar ju gå sjukt dåligt och FB är det seeegt på. Blir mer än lite frustrerad, säljer jag inte så blir det ingen salg
    Samma här. Har bara några tusen just nu och behöver mer för att kunna åka.

• Duntoffla

Tycker att det är segt på alla håll och kanter, inte bara danska kläder. Har ju en del Odd Molly och det går också trögt och man får nästan ge bort kläderna. La ut vår UJ dubbelvagn på Blocket. inte ett samtal eller ett mail med prutningsförsök ens. Är folk utan pengar eller vad?

• Duntoffla
    Lilla Ego 07 skrev 2011-04-12 13:08:08 följande:
    Hur stor salgkassa tänker du dig?? Roligt att veta vad andra tänker ha med sig Glad

Men är det inte så att det finns ett överflöd av kläder nu, alla säljer? Sen så har ju var och varannan butik erbjudanden hela tiden så folk köper nog nytt istället.
    Grattis! {#emotions_dlg.flower}
    jag har förut haft med mig 4000 svenska och då fått ett 40-tal plagg. Sist handlade jag ju till Lea när hon var i magen men jag befarar att jag kommer gå lös denna gång. Noel får inte lika mycket för det är sällan jag gillar killkläderna, dessutom är de dyrare. Skulle nog vilja ha minst 5000 denna gång, gärna mer.

Ja, folk säljer väl inför salgen och sen är det mkt erbjudanden. 
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-04-14 10:45:07 följande:
    Ja tydligen Har ju haft det lite kämpigt det sista och tyvärr har ju leveranserna drygt lite, dåligt av mej men jag tycker ändå inte det är befogat att bli avstängd. Iså fall kan dom skicka ut en varning eller nåt innan.
    Har en köpare som vann ett linne av mej i början av mars som nu har 16 negativa men hon är minsann inte avstängd.
    Ja en varning borde man väl få i alla fall?

Hej tjejer!

jag har shoppat en ny vagn nu på morgonen *bye bye salg*

Skämt åsido så ska dubbelvagnen säljas så jag borde kunna åka på salg ändå. 
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2011-04-14 10:59:42 följande:
    Vad blev det då?

Här ska också syskonvagnen säljas och säkra min salg.
    Det blev denna UJ (2009) Inte optimalt med framåtvänd men den kommer bara köras här hemma på grusvägarna och det blir inte lika mkt intryck som i stan. Har fortfarande kvar Buggan för stadskörning. Hoppas att du få vagnen såld snabbt. Min går lite trögt men hoppas att folk har lite mer tid i påsk att kolla annonser.

Sorry för OT.

Nu ska jag ge Lea lite mat och sen ta en premiärtur i det fina vädret. Sen väntar tråkig städning...Kräks 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17