Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Råkade visst impuls shoppa lite igår, NS röd/rosa tröja till Liam och katt body+muddisar till Meja, kunde inte motstå Eleraffs erbjudande

Sitter och funderar på om jag ska skicka tillbaka katt klänningen eller ej, gillar inte alls Molos klänning modell, såg ut som ett nattlinne ju.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    melizza skrev 2010-09-23 09:02:10 följande:
    vilket erbjudande?
    Köp ett par byxor och en tröja/body och få en tröja/body gratis, tror dock bara det gällde tills igår natt.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-09-23 10:05:43 följande:
    kan bara hålla med. då blir det ju inte billigt och rea lixom
    Naeh, fast visst, lite billigare blir det väl ändå men det är en princip sak för mej, tycker det är såå dåligt när dom höjer te.x frakten.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Lalalong skrev 2010-09-23 10:19:36 följande:
    Tack

Klara saknar både jeansleggings och svarta leggings... Måste kanske shoppa lite om det nu är fint till Drömmer
    Fast jeansleggings har jag inte hittat några ännu som sitter fint på henne. Hittar bara sånna som är i mer riktigt hårt jeanstyg men med en resår i midjan. Ser konstigt ut på henne. TIll lillasyster har jag riktiga leggings, i mjuk bomull, men som ser ut som jeans.

Någon som vet var man kan hitta detta till större barn får hemskt gärna hojta till!!
    Har du spanat in dom här på Kappahl?
    http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_473363_F_2.jpg
    Köpte dom till Meja och dom är super mjuka och snygga.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-09-23 10:21:43 följande:
    Ja det är superduper trist iaf. Man blir inte så sugen på att handla då.

Funderar på vad jag ska ta till kik kid klänningen, om vanliga vita strumpbyxor får duga....
    Nä verkligen inte, tycker det är super fjantigt när dom gör så.

Vi kommer nog mest köra vita strumpbyxor till klänningen, nackdelen är ju att dom blir så skitiga bara, speciellt när dom kryper, Meja hade vita strumpbyxor på öf sist och dom vart helt gråa efter några timmars krypande.
    Funderar lite på dom här:
    http://www.babyshop.se/data/product/images/L/6056_20107224115721880308.jpg
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Lalalong skrev 2010-09-23 10:29:05 följande:
    Åh! Tack!! DOm var ju grymmesnygga!!
    ängeln83 skrev 2010-09-23 10:26:00 följande:
    Har du spanat in dom här på Kappahl?
    www.kappahl.com/ProductImages/KAW_473363_F_2....
    Köpte dom till Meja och dom är super mjuka och snygga.
    Nä, dom har jag inte tittat på! Jag har bara sett dom på bilden där och antagit att dom varit sånna i lite mer riktigt jeanstyg men med resår. Dom ser styva ut. Men då ska jag deffinitivt kika på dom när jag är på Kappahl nästa gång! Jättetack

Tycker absolut du ska spana in dom Har köpt båda färgerna till Meja, köpte 80 på baby men dom var i minsta lager så jag får nog köpa 86 på flick istället.

Alltså dom är precis lika mjuka som vanliga leggings, inte alls hårda eller så.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Eddiebaby skrev 2010-09-23 10:32:05 följande:
    Åh de där var ju toksnygga....får nog leta fram någon kupong och någon krona att inhandla för!
    Visst är dom Båda färgerna är jätte snygga, och mjuka.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-09-23 10:37:44 följande:
    ängeln> Det får nog blir vita strumpbyxor, hon kryper ju inte eller sitter inte heller för den delen

lalalong> ja de är supersnygga!
    Då funkar det ju med vita Annars är det grymt opraktiskt, även om jag har städ mani så blir dom ändå skitiga här hemma.
    Ska ge mej ut på leggings jakt tror jag, det är såå synd att Molo inte gör baby leggings, isf finns det nog en massa som hade varit fina till.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-09-23 11:04:09 följande:
    ja, jag saknar med babyleggings..
    Det är riktigt synd att det inte finns, får väl hoppas det kommer i nästa kollektion kanske.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2010-09-23 11:55:22 följande:
    La precis en order på H&M- jisses vad mycket man får för sina pengar där
    Ha ha, jaaa, det är helt sjukt
    Vad blidde det där då?
    Är lite små sugen på en order där också men jag har fått order att inte handla mera till barnen nu, speciellt inte till Meja eftersom hon snart fyller år och har bara önskat sej kläder
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17