Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-09-23 12:08:43 följande:
    Jag köpte klänningar till mig själv, skjortor+jeans till maken,söta stövlar och en mössa fick Lova,två par jeans till Max,en polispyjamasoverall och 4 hiskeliga sweatshirt tröjor med figurer på- Max älskar dessa tröjor och jag har jagat utan luva till dagis så nu när de fanns där så tog jag allihop När jag var barn hade a l l a barn "joggingtröjor" min favorit var en med Rosa Pantern
    Ja det blev ju en del
    Den polispyjamasen tjatar Liam jäääämt om , tror jag får ge med mej snart.
    Ha ha, sist vi var på HM släpade Liam med sej en ap ful tröja med Blixten på som han absolut ville ha, tyckte han kunde ta nån annan istället men han ville absolut ha den, så han tog fram sin egna plånbok och betalade den själv , plus en hiskeligt ful fisk i zoo affären

Ha ha, jaaa herregud, jag hade en mint grön/fis rosa med Mimmi på
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2010-09-23 12:21:18 följande:
    Max vill också gärna ha polispyjamasen, nu börjar det snart bli kallt i vår kvart så han får gärna ha en hel pyjamas då Och när vi är och handlar vill Max inte längre ha Blixten och annat-han vill ha prinsessor, allra helst Askungen. Hon är sööt tydligen
    Ja jag funderade lite på om det skulle se lustigt ut eller ej med hel jamas på en snart 4 åring, hum...
    Just nu är det bara Kappahls jamasarna med taxi bil på tröjan och vägar och fordon på brallorna som gäller, han gav sej inte förens han fick båda färgerna

Hi hi, söte MaxHjärta Liam är extremt pojkig av sej, bara bilar bilar och bilar som gäller.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll girls.

Nu har jag bestämt mej för att skicka tillbaka Molo katt klänningen, lyckades såklart slarva bort lappen när vi provade men jag fick skicka tillbaka ändå, underbara B&R
    Nu blir det katt body och muddisar istället.

Börjar bli smått galen på Liam nu, igeeeeen, han vaknar runt 5-6 och somnar inte förens 21-22 tiden, hur normalt är det? Dessutom lever han rövare och Meja är verkligen super lätt väckt så vi andra går på tår här hemma.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nuuuuu somnade Liam, äntligen, behöver min lilla stund för mej själv på kvällen ju, får sitta uppe länge nu så jag kan njuta ordentligt

Här funkar FB inte alls.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-09-23 21:15:34 följande:
    nej funkar inte här heller just nu
    Nä här är det tvärdött, kommer ingenstans, abstinens
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon

Fyyy så seg jag är på mornarna, känns som jag skulle kunna sova måååånga timmar tills trots att jag sovit som en stock hela natten.
    Tänkte ge mej ut på leggings jakt idag, ska ändå till Jkpg och kolla på en bil så det får nog bli en tripp till affärerna också

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-09-24 08:31:54 följande:
    Godmorgon!

Igår fick jag hem en me&i klänning, den rosa med dinosaurer. Den är i storlek 62/68 och det är LÄNGRE än småfolk klänningen med rådjur i 86/92! Snacka om sjuuuka storlekar!! Å min me&i säljare envisas med att dom kläderna inte är stora i storlek... HAHA.
    Morning

Ojdå Ja snacka om skillnad. Hade span på en ME&I klänning i 74/80 på T men det räcker nog med 62/68 även till Meja va?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-09-24 08:33:31 följande:
    Jooo det 'är idag! Fick mina igår em.
    Kom föräldrarpenningen idag? Trodde den skulle komma på måndag eftersom den 26:e är på söndag?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2010-09-24 08:41:10 följande:
    risken är väl att den blir för kort i ärmarna men är nog jättebra på längden
    Men åhhh, det är ju typiskt. Det är ju likadant med Molo, längden på 62/68 är perfekt men då blir den för kort i ärmarna, köpte ju 74/80 men den var ju tok stor.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2010-09-24 08:44:16 följande:
    ja de är ju skit att det ska vara så, här funkar ju 74/80 iom att Molly bara kryper, hade hon gått hade den varit alldelest för lång
    Ja verkligen, jag får köra med sommarens kortärmade 62/68 klänningar, känns lite fel med prästkragar nu på hösten bara

Hur stort är 74/80 på Molly då? På Meja var det tok stort, hon kryper också mest men då kröp hon bara in i klänningen och halkade hela tiden, kan knappt använda klänning på henne just nu, det får vänta tills hon börjar gå på riktigt.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17