Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A
    MiniM3 skrev 2010-08-26 09:12:18 följande:
    Ja A fyllde ju 2 år i juli så ;)
    Fast har ju ingen bugga längre ...
    Bara bee.. Någon som har tips på vinter vagn? :D 
    Urban Jungle !!!! Bästa vintervagnen
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-26 09:06:33 följande:
    Denna löööövely blev det

www.barnlycka.se/sv/artiklar/prylar/akpasar/a...

klicka bilden stor så syns snyggis ränderna bättre *löv löv löv*
    Superduper snygg !!!!!!!! Älskar våran Elodie åkpåse, har den röda med pippifåglar.
  • H I L L A

Hej hopp !!!

Någon gullig som har en länk till Lindex kupong

RååSa BuBBlan skrev 2010-08-26 15:42:43 följande:
    Ååå vagnen har kommit till DHL, jag vill hämta hämta hämta
    Å fy tusan vad skojjigt !!!!!
  • H I L L A
    Jen80 skrev 2010-08-26 21:00:36 följande:
    God kväll! Verkligen superfina kombosar ni har lyckats få till med den där lurven. Beställde ju ett gäng lurvar idag, men skippade den färgen... Vilken är den där kräkfärgen eller vad ni skrev?!?! Bara så jag inte råkat ta den nu då . Åh, längtar som en tok efter mina stora Molo-beställning!! Sen åker Ilons Nanook skaljacka ut på T. Är så fruktansvärt trött på den så det ska bli underbart att få skicka iväg den!!
    Varför är du trött på Nanook jackan ?
    Har köpt Nanook för första gången nu i höst, de verka jätte bra!
  • H I L L A
    Jen80 skrev 2010-08-26 21:37:06 följande:
    Jo, den är jättebra!! har verkligen inget att klaga på alls, men är så trött på den då både Liam och Ilon har haft den nu. Vill ha en ny till Ilon. Nej, Nanook är nog den bästa jag har haft så egentligen borde jag fortsatt på det märket, men valde Molo nu för att den är snygg . Får hoppas den är bra också...
    Aha, då förstår jag Det är lätt att tröttna på kläder Inte ofta mina barn ärver av varnadra, bara bästaste favoriterna.
  • H I L L A
    solouniko skrev 2010-08-27 06:43:30 följande:
    Jag har fyndat både skaloverall och lurvoverall på våran facebooksida, och då blir det inte såå fasligt dyrt för det är ju som sagt mycket annat man vill ha också Vi kommer att använda lurvoverallen mest under skaloverallen,  och med överdragsbyxor på när det inte är så kallt ute, och i bilen osv om vi ska iväg och handla

Har nästan glömt hur den ser ut den lila/röda lurven. Någon som har mösstips till? Kan man någonsin ha för många Drömmer
    God morgon !!!
    Röd/lila lurven är UNDERBAR !! Katvigs lila/vita mössa är fin till. Även Noda star röda
  • H I L L A
    Busbellan skrev 2010-08-27 12:32:22 följande:
    Jag har tagit 104 till mitt barn som nu är 98 cm
    Jag har 110 till min son som är 104 cm lång. Det bästa är nog att prova faktiskt. Beror lite på hur de är i kroppen, lång överkropp osv

Åhhhh, vad kär jag är i KIK KID s klänning !!!! Gillar denna nya lika mycket som den gamla med volanger
  • H I L L A
    movie skrev 2010-08-27 13:11:33 följande:
    Klart hon måste
    H I L L A skrev 2010-08-27 12:56:31 följande:
    Jag har 110 till min son som är 104 cm lång. Det bästa är nog att prova faktiskt. Beror lite på hur de är i kroppen, lång överkropp osv

Åhhhh, vad kär jag är i KIK KID s klänning !!!! Gillar denna nya lika mycket som den gamla med volanger
    Vilken är det?

Köpte en gemstone tröja och leggings och en london tröja så nu kanske shopping tarmen är mättad en liten stund iaf
    Finns bild i bt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17