Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-09-14 08:50:06 följande:
    Ja det blir en perfekt julklänning, lite lagom fin sådär, gillar inte sådär överdrivet fina klänningar
    Tänkte jag skulle maila om mått innan jag beställer, skiljer det bara någon cm så kan jag ju lika gärna ta den större storleken.

Jupp Liam är hemma, hade ju honom 15/h innan men när Meja föddes så var dom så mycket sjuka på dagis så vi ville inte lämna honom eftersom Meja var så liten, och då kändes det så onödigt att betala full pris så vi sa upp platsen och det funkar kanon att ha honom hemma. Får väl se om vi skolar in honom nu snart eller väntar tills Meja  ska skolas in,
    Ja! Nej precis den är lagom...
    Åh hoppas på post idag ! eller ja post får man väl alltid men paket !

Ja! Okey men sålänge det funkar bra är det ju bara bra! Vet jag hade Isak hemma ett tag när vi fick Albin.. det gick jätte bra.
    Sen är ju ÖF super för dom !!

Ha så kul idag !!!

Jag slänger väl in en bild sen om jag få nåt paket idag ... tjihooo!
    Isak -05 & Albin -06 & Tuva -10
  • CamillaJ

Hemma igen efter babysim & babycafe med sång osv 2 timmar, JAG ÄR SLUT!!!

Såg att ni snackade lite zumba! Haha jag går på Zumba och jag älskar det .....!!!!

Och.. fick hem efterlängtad klänning eller tja fick ju inte vänta på den precis. Beställde den igår kl 16.50 typ fick den idag det kallar jag kanon service =)))
    MEN SHIIIIIT va smal den är alltså... hm Tuva sover nu men ska genast pröva den när hon vaknar. Hm.. lär kanske inte bli längsta användningstiden ...

• CamillaJ
    h80 skrev 2010-09-14 15:28:55 följande:
    kik kid? den passade inte på min stora :(
    Verka som den är väldigt smal .... ska se när hon vaknar
  • CamillaJ

La ut 3 bilder på Tuva i klänningen men det va inga kvalisottbilder haha =))) Sorry ... man ser inte så mycket! Kameran är utladdad. Tog mobilen.. hmmm!!

Men jo jag är nöjd .. hmm .. även om hon ser ut som en gumma i den. Haha ...
    lite hår hade ju inte skadat! =))))

• CamillaJ
    Lalalong skrev 2010-09-14 18:53:24 följande:
    Gud vad fin den är!! Och passar perfekt, enligt min mening! (men har ändå lite att växa i på längden...Alltså den _kan_ vara kortare, men är inte för lång nu).
    Vad tog du för storlek och hur stpr är Tuva?
    Ja den va bra!
    Jag vet inte Tuva ska på 5 månaders koll på torsdag =)
    Men för en månad  sen var hon 7,5kg och 65 cm.
  • CamillaJ
    Lalalong skrev 2010-09-14 19:36:46 följande:
    Åh, jag läste nu att du tog strl 80. Härligt att höra, då kommer den nog att passa Alva fint också, för dom verkar rätt jämnstora!
    Vi har inte varit på BVC på nästan 3 månade, men i morgon är det 8 månaders kontroll och jag gissar att hon är 68 cm och vägerr... Ja, någonstans mellan 6,5-7 kg. Det är väl inte orimligt att tänka att Tuva är någonstans kring 68 cm om hon var 65 för en månad sen...? Så det kommer bli kanon
    Det dröjer dessutom 2 veckor innan jag får min. Mina föräldrar ska hämta den hos min kusin i sthlm när dom ska upp på semester.
    Ja men då kommer den blir kanon =)))
    Dem verka lika då , och du ser den är ju inte precis lagom utan lite och ta i .. inte mycket men lite spec när hon ligger ner haha sitter hon blir det lite tightare :D
    Men ja den är lite lång med så hoppas hon växer på längden nu då istället för bredden =))
  • CamillaJ

God morgon!
    Sprang in en snabbis =) Tänkte slänga in en bild på Dagens outfit.. ska iväg på babymassage nu!!
    Mycket trevligt.

• CamillaJ

Lalalong- Åh fiiina Katvig, vart köpte du den suiten?
    Åh älskar den Molo overallen Tuva har den också ... love!!

• CamillaJ
    Kristyr skrev 2010-09-15 19:24:30 följande:
    du har kanske svarat men jag kanske har missat. hinner inte hänga här eller läsa i kapp. Fin din dotter var i klänningen Hur stor är hon??
    Tack!
    Hehe jag har nog missat att du frågat ? Hehe.. eller jag vet inte! Men iaf ska på mätning & vägning imorgon. Men vid 4 månader var hon 65 cm och 7,5 kg ! Vet mer exakt imorgon ;) 5 månaderskollen imorgon!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17