Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Preggi skrev 2010-12-10 09:32:07 följande:
    Haha skön kommentar.. Men Ida klarar sig väl ganska bra i backen själv eller?
    I år tycker jag att mina tjejer fixar det mesta själva. Jag brukar stå uppe i backen och hjälpa dem att sätta sig så åker de ner själv och drar upp pulkan själv..
    Njaä.. Hon tar sig nog varken upp eller ner själv, hon tycker det är lite läskigt när det går fort ner *inger karuselldam direkt*

Att åka hiss är för henne som att åka berdochdalbana

Men vi får åka lite grann och sen äta grillkorvarna saaaaakta
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    Preggi skrev 2010-12-10 09:35:53 följande:
    DrömmerÅh på nyheterna med.. Måste genast kolla... Fast vi skulle ju inte ha några tröjor.. Vi får se hur det går..
    he he   spring o kika
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2010-12-10 09:47:15 följande:

Hej flickor!
    Idag testade vi More Stories klänningen som jag fyndade på Små Vi och GUUUD så fin den var på!!! Hon har den på sig nu, men jag funderar allvarlig på att ta av den och spara den till 1års dagen. Det är trots allt bara 2 månader till... Förvånad Vad tycker ni? Visst är den ljuvlig??

Å sötisen Hjärta

JÄTTEfin!! Men jag tycker du kan använda den redan nu om du gillar den mycket, dom växer fort vettu och snart är den för liten
  • RååSa BuBBlan
    Preggi skrev 2010-12-10 09:47:47 följande:
    Hmm.. Ska försöka motstå.. Vi har så himla mkt tröjor..
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-10 09:35:34 följande:
    Njaä.. Hon tar sig nog varken upp eller ner själv, hon tycker det är lite läskigt när det går fort ner *inger karuselldam direkt*

Att åka hiss är för henne som att åka berdochdalbana

Men vi får åka lite grann och sen äta grillkorvarna saaaaakta
    Sötis.. Men då kanske hon inte vill åka så mkt heller..
    Ja vi har åxå massor med tröjor, men tror vi ska byta ut några gamla mot lite nytt

Nä, jag hoppas hon vill åka från bara halva backen
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2010-12-10 09:49:01 följande:
    Usch det låter jobbigt gumman... Se nu till så du inte förstör dig i backen! Nån annan förälder måste väl kunna hjälpa dig... Tycker oxå att din gubbe borde baxa sig hemmåt! *kram*
    Mmm... Sen sover jag ju typ 3-4 timmar varje natt sen nästan 10 veckor tillbaka, pulkadag på det lär ta musten ur den här Bubbelmamman Obestämd

Ja jag känner mig rätt besviken på honom faktiskt..
    Jag är väldans höggravid, han varken kunde hålla sig nykter ikväll eller tänka sig att vara hemma kl 12 i morgon och hjälpa till.. OM jag skulle föda barn i natt så kan han inte ta sig hem heller onykter o eländig.. Vi drar inte jämt just nu, märks det
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2010-12-10 09:52:04 följande:
    Funkar katvigs lila/gula leggings till den lila kikkid klänningen?
    Å jag hade gärna kollat men det är på övre plan och jag bara oooorkar inte ta mig upp dit just nu *många långa trappor*
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2010-12-10 09:58:09 följande:
    God morgon!

tror att jag ska sluta intala mig själv att "imorgon så ska jag sitta på händerna" för det går bara åt pipsvängen ändå

Att handla till växalådan är väl alltid ursäktat
    vad blev det?
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2010-12-10 09:59:29 följande:
    Jaa fast den passar ju säkert om 2 månader med... Men ni har rätt... Det är svårt att låta bli att använda den Sååå fin! Framförallt för 135 kr

Eg skulle jag vilja ha Kik Kids lila till 1års dagen men den är ju ooomöjlig att hitta
    Använd den redan nu absolut

Vilken strlk ska du ha på kikkiden?
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2010-12-10 10:03:51 följande:
    tja om man ska räkna lucka 10 så har det blivit velourklänning & tröja från LPL- dock inte växalåda*stolt*
    Sen slank det ner en äppelklänning från Småvi och även annan äppelklänning från Smallkids

Jag var på väg med jordgubbarna från Duns med hejdade mig*ännu mer stolt*
    Fiiiin hopping

Men inga jordgubbar? Drömmer Dom måste man ju ha jue
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2010-12-10 10:04:17 följande:
    Du är ursäktad  Men troor du att det passar?
    ja det troooor jag, vet att det inte är exakt samma lila iofs men det beror på hur petig man är
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17