Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mamma till Simon skrev 2010-09-24 08:45:24 följande:
    Jag får min fp först på måndag så det är nog lite olika
    Kollade nu och det stod utbetalning på måndagen ifall 26:e är på söndagen, är det på lördagen så kommer det på fredagen.
    Hum, undrar varför det är olika?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-09-24 08:47:26 följande:
    Jag tror att fpn beror på när man är född när man får den, är det inte så? Om man är född i början på månaden får man den på fredagen och i slutet får man den på måndagen?
    Så kanske det är?
    Mina är ju födda 15:e och 17:e så då får vi säkert på måndag.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2010-09-24 08:53:11 följande:
    Molly är ju liite rundare än meja så den är ok, får vika upp pyttelite i ärmarna och hon har ju ingen fart på krypningen än så det funkar än sålänge.
    Ja Meja fyllde ju inte direkt upp klänningen Såg ut som ett för stort nattlinne typ. Gillar inte riktigt modellen på Molos klänningar, vill ha dom tajtare typ som Kik Kids.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2010-09-24 09:17:58 följande:
    det går inte efter deras födelsedatum utan ditt
    Aha...14:e då Men borde jag inte få utbetalat tidigare då?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Erbjudande från Sigge o Juno:
    Nu ger vi alla våra kunder 20% rabatt på alla heldräkter från Katvig, Molo, Kik*Kid, Lilloliv och Wheat. Detta fram t.o.m 1 oktober. Rabatten är dragen på de priser som syns i butiken.
    Vi ger er även fri frakt ända fram t.o.m söndagen den 17 oktober. Ha en underbar helg!

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hopp flickor.

Allt bra med er?
    Har inte hunnit kika till er på några dagar ju Fullt upp här hemma, höststädning både ute och inne.

Idag hoppas jag ev på paket ifrån Eleraff, och så borde nog Lindex paketet komma snart, 1 vecka sen jag beställde nu ju.
    Vann en suuuuper fin ESL klänning till Meja i helgen, blev såå glad när jag fick syn på den.
    http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=118901701

O sånna här auktioner blir man ju alltid glad över, gav själv 50 kr för mössan
    http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=118667461

Igår blev det en beställning från Mandel, hittade ääääntligen en vinterjacka till mej själv, o så blev det lite bas toppar/linnen också.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    H I L L A skrev 2010-09-28 14:30:20 följande:
    Hej !!!Mandel är bästaste affären både fysiskt och på webben tycker jag
    Vilken jacka blev det ?
    Åååh, ja jag hade kunnat shoppa hur mycket som helst Har beställt nån gång för länge sen men sen glömt bort den affären.

Det blev denna jackan:
    http://www.mandeldesign.se/picture/big/2010-09-20_DSC_7468.jpg
    Har letat efter en kort jacka som sjutton, har bara en lång men jag vill ha nåt att variera lite med.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    H I L L A skrev 2010-09-28 14:52:51 följande:
    Fiiiiin !!!!!!
    Jag handlar där några gånger i månaden Drömmer
    Nu har de ju även barnkläder. Gillar Gangstar mysisbyxorna till pojkarna.
    Ja den blir nog kanon, hoppas den passar bara, lite klurigt när man inte kan prova innan ju
    Underbart med snabb leverans också, beställde imorse och fick nu mail att det var skickat
    O så hittade jag min favvo tunika där också, har en vit men beställde en lila också.

Ja Liam fick dom röda Gangstar mysisarna.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Jo förresten...tänkte beställa en Småfolk tröja till Liam, vilken storlek har ni till era 3½ åringar? Han har 104/110 i typ Lindex tröjor, känns litet att beställa 98/104 men kanske stort med 110/116?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2010-09-28 15:01:40 följande:
    min 3½åring har 110/116
    Hur stor är han?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17