Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2010-09-28 15:05:00 följande:
    Min väger 18 kg och är 107 cm lång, har 110/116 i nya Småfolk!
    Liam är ju lite mindre, drygt 16 kg och 102-103 cm.
    Hur sitter dom på honom?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-09-28 15:22:10 följande:
    Ängeln: jag har faktiskt köpt 98/104 till Milo, dom sitter bra. Köpte en i 110/116 (den var nog från i våras) och den var GIGANTISK. Fick köpa en mindre för han började gråta när den inte passade, traktorer ju

Måste tipsa om rean på Mysplysch på saydada.se. Dyr frakt, men med den rean blir det billigt ändå. Fick hem en UNDERBAR velourdess idag, vill ha en till...
    Ojdå, ja då räcker det nog med 98/104 till Liam också, dom är väl ungefär lika stora va?
    Hihi, sötis då.
    Jobbigt när dom ligger mellan dubbel storlekar sådär, Nova Stars 104/110 sitter kanon på Liam men det är ju inte många märken som har den storleken.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Fantastiska Skatt skrev 2010-09-28 16:23:45 följande:
    Ängeln --- O är ganska precis 1m och 98/104 är ff rätt långt på honom, han skulle drunkna i 110/116
    Bilderna med småfolkströjorna på FB är 98/104, dessutom är han ju lite rundare än Liam och fyller ut dom mer än vad din smalfis gör så större skulle nog bli en tjusig klänning åt Liam tror jag
    Då är jag övertygad, det blir 98/104 till Liam Länge sen jag köpte Småfolk till honom, tror jag köpte en t-shirt i våras men den är inte använd sen i somras men jag har för mej att den är 98/104.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Hua så kallt det var idag, 1 grad, känns som det snart är dags för vinterkläder ju.
    Idag hoppas jag att paketet från Eleraff kommer.
    Råkade visst trilla dit på Ajabajas Småfolk rea igår, nån som beställt och fått nån mer bekräftelse om det fanns?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-09-30 08:12:15 följande:
    God morgon!

Ja här var det också lika kallt. Känns inte längre som att man var supertidig ut med att köpa vinterkläder. Om det skall bli så här kallt så får de ju snart börja användas.

Men frågan är hur molo overallerna håller på barmark. Är lite orolig där.
    Morning

Fast vi har ju knappt hunnit använda lurvarna än ju Idag får det nog bli lurvar och skaljackor men några grader kallare till så åker vinterkläderna fram.

Tror inte det är några problem med Molo overallen, Liam hade ju sin 2 säsonger och den höll kanon, antar att det inte var snö hela tiden. Sen beror det väl på hur barnen leker ute också.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-09-30 08:24:52 följande:
    God morgon!

Ja, nu börjar det bli kyligare nattetid. Det ser däremot ut att bli en superfin dag. Vad köpte du?
    SmillaMilla skrev 2010-09-30 08:09:51 följande:
    Ja men visst är de fina. Hoppas att de är lika fina irl.
    Finare Klarare i färgerna än på produktbilderna
    Morning

Ja, ryyys så kallt det är på nätterna, men som tur väl är så är det soligt och fint på dagarna så då blir det ju lite varmare. Här ser också ut att bli en underbar höst dag.

Köpte detta, hoppas nu allt fanns. Egentligen är det Liam som behöver mest kläder men som vanligt är det lättare att hitta till Meja, hon är dessutom galen i katter så dessa kunde jag inte låta bli

http://www.ajabajakids.com/default.asp?sType=Kids&mode=shop&v=spec&item=8965#
    http://www.ajabajakids.com/default.asp?sType=Kids&mode=shop&v=spec&item=8417#
    http://www.ajabajakids.com/default.asp?sType=Kids&mode=shop&v=spec&item=8961#
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-30 08:41:22 följande:
    fiiiiina
    Jaaaa, älskar kisse klänningen O Liam blir nog glad över sina traktorer.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-30 08:44:07 följande:
    Bubblis drömmer om en saurie klänning hon
    Hi hi, sötis , då får du ta o leta reda på en då
    Hoppas Mejas Molo kissar kommer idag också.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-09-30 08:50:15 följande:
    Ängeln: Sötiss fia i bt. Molo klänningarna är jättefina över katvig ränderna, gärna suits. Till den där floerfield klänningen är katvigs grå/rosa jättefint till!
    Åh, det har jag inte ens tänkt på ju Ska se om jag hittar grå/rosa nånstans, lila/vit borde väl också funka va?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-30 08:50:31 följande:
    Ja tänk en Molo klänning med saurier i rena unisex färger, ååååå vilken lycka Solig

Vilka missar är det du köpt från Molo?
    Hoppas Molo fixar en sån klänning Dom brukar ju vara duktiga på att upprepa printen så saurier borde väl komma snart igen

Köpte "snälla" missarna i muddisar och body. Hade ju hemma klänningen men den vart tok stor, Meja blev så glad när hon såg den så jag kände att jag behövde köpa nåt annat med kissarna
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17