Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Helle skrev 2010-12-03 20:45:49 följande:
    Film har vi också på förslag här ... de får nog någon tillsammans. 
    köpte pippis jul på cdon för 59:-

Han har aldrig sett pippi med är såld på det.. De sjunger pippivisan jättemycket hos dagmamman..
  • Kristyr
    Helle skrev 2010-12-03 20:48:39 följande:
    Min yngsta gillar mest tecknat så jag vet inte hur bra det skulle gå hem här. Men bra pris
    Tror A med gillar mest tecknad med kanske.. men han kollar iof på adventskalendern..
    Men Rorri, byggare bob är ju bra liksom evas funkarprogram. Där man får se hur avlopp och sånt funkar.

En sån film med Eva då? Fast är kanske bara min son som är så geekig
  • Kristyr
    Preggi skrev 2010-12-03 20:49:18 följande:
    Jag vill också ha mer rea än 25% om jag ska handla nu egentligen men denna tröjan har vi saknat länge och det börjar bli lite utplockat så jag ville inte riskera att bli utan..
    jag ska våga, behöver ju eg inga kläder...
  • Kristyr
    Helle skrev 2010-12-03 20:54:30 följande:
    Det är mest min stora son som kikar på Eva, men rorri och byggare bob går hem här med. Problemet är ju bara att vi har allt sånt innan från P. Blixten är det som regerar här hemma just nu. 
    Trolltyg då? Den verkar ju alla köpa nu.
  • Kristyr
    Preggi skrev 2010-12-03 21:01:11 följande:
    Det skulle nog nästan kunna dröja år innan vi skulle behöva köpa kläder..
    Men nu ska vi inte ha mer än kanske lakan eller MAT vantar om de kommer på bra erbjudande..

Skulle behöva ett OT tips. Nästa helg firar vi bröllopsdag. Vet att min man har fixat så vi ska bo på lyxhotell, men vad ska jag överraska honom med?Drömmer
    Hmm...
  • Kristyr
    Stormis skrev 2010-12-03 22:37:27 följande:
    Kristyr:
    Bara hoppar in, säger hej och SÄLJ för jag gissar att det är 86/92.... :P
    *haha* små gamla 86/92 bara två st Lite luddiga- luddiga....
  • Kristyr
    Tjollabolla skrev 2010-12-04 22:31:53 följande:
    Hej flickor! Letar efter en vinterjacka till Lia... Tips? Trött på att knöla på overallen varje gång...

Ser att det pratas bilstolar. Milo sitter fortfarande bakåt, 107 cm lång och har LÅÅÅNGT kvar innan stolen är utväxt. Vi har en Two Way och det är väl den största stolen tror jag.

Liljan; Du ska byta så fort som möjligt, helst redan när dom kan sitta själva. Dom större stolarna är säkrare... Vi bytte i somras till Lia!
    tror hi-way är ännu större, för längre barn. Sitter just nu och kikar efter en ny till sonen så ska lillasysters få hans maxi-cosi fällbara...
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2010-12-04 22:36:48 följande:
    tror hi-way är ännu större, för längre barn. Sitter just nu och kikar efter en ny till sonen så ska lillasysters få hans maxi-cosi fällbara...
    nej menar multi-tech britax
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17