Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-09-30 09:11:17 följande:
    Åååååå jag älskar den bodyn o bysserna!! Får jag en tös kan jag betala dyrt för dem alltså
    Ja määäää Dom kissarna är så söööta ju. O nu har vi ju dessutom lite mer att matcha med lavendel stars bodyn och muddisarna.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-30 09:21:42 följande:
    Ja det är så himla fint med den rååååsa kanten till dom *lööööv*
    Super fint
    Testade ju lavendel stars muddisarna till kisse klänningen, såå fint, men tyvärr vart ju den klänningen lite väl stor.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-30 09:23:56 följande:
    Ja den va aningens stor kollade i bildis.. Synd för den är lövely Hjärta
    Mja det vart lite väl mycket nattlinne varning på den Dumt när dom ska ha dubbel storlekar på klänningarna tycker jag, 62/68 hade nog passat bättre men det känns lite knas att köpa när hon har storlek 80 annars
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-30 09:26:34 följande:
    Längden hade jag väl kunnat stå ut med, men bredden   Nä den är nog gjord för större töser tror jag
    På julafton är jag tjockare än jultomten...

Vill nog ha klänningarna liiiiite kortare, ialla fall innan hon börjar gå på riktigt, just nu kryper hon mest och då är det ganska så opraktiskt med långa klänningar O bredden var ju ganska så galen också, vill ha tajta fina klänningar ju.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Yeeeej, allt jag beställde från Ajabaja fanns

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-09-30 11:24:50 följande:
    ja lila/vit funkar också. Kan fota lite kombosar...
    Åh tack Jätte fina, nu får jag ge mej ut på suits jakt igen
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hopp

Har varit iväg på super mysig fika med några tjejer från jobbet och deras busar, och återigen undrar vi varför vi inte ses oftare när alla går hemma? Förstår inte vart tiden tar vägen egentligen.
    Hemma väntade fiiiiin post, guuud vad jag älskar Molo kissarna.
    Måste tipsa om Lindex vråååååål snygga Harem brallor också, shit vad snygga dom var, finns bild i BT

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Saraia skrev 2010-09-30 18:11:16 följande:
    vad var d för erbjudande fr eleraff som du köpte kissekatter med?
    Om man köpte ett par byxor och en tröja/body så fick man en tröja/body gratis.
    Tror dock det slutade gälla i slutet på förra veckan.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Saraia skrev 2010-09-30 18:25:34 följande:
    ja, såg d på deras FB-sida nu... synd... e jättesygen på katterna - köpt filten o den e ju bara för fin!
    Ja det var nära att jag också missade det, kom på det i sista stund.
    Mmm...katterna är SÅ fina, hade ju hemma klänningen men den vart alldeles för stor.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Wiiiiiiiiiiii, i år blir det ääääntligen Molo salg för min del, har fått klar tecken från sambon och knökat in min lilla rumpa i lj2:s bil

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17