Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2010-12-09 13:36:44 följande:
    Ok, ja om snön ska fortsätta så här och vintern bli som förra året så behövs ju en riktig vintervagn.
    När vi kom hem från semestern så beställde vi en Sån Edge Duo Kombi och det var 8 v. leverans tid, ok tyckte vi då skulle vi få den exakt till Mini´s BF. Sen kom hon ju för tidigt men väntade på vagnen ändå.
    Sen ringde dom för en veckan sen att den kommit, vi ville hämta den monterad så vi skulle hämtat den i måndags men kunde inte förrän på tisdagen. Kommer dit och dom hittar den inte på lagret, sen när dom väl hittat den i datorn att den som monterat den kört ut den i butik och den har sålts (vilket var helt konstigt då deras skyltex. har exakt likadant tyg)! Gråter
    Det var 10v. lev. på en ny. Dom erbjöd oss köpa deras skyltex som var likadant tyg med 500:- rabatt, vilket jag vägrade. För lite rabatt för ett fel dom gjort.
    Så jag tog min handpenning och gick och vet inte alls hur jag ska göra. Lutar just nu åt en bärsjal så länge hon är så liten.
    men vad dååååligt!
    endast 500:- rabatt för skylexet, skrattretande....
  • Kristyr

fått ha begär på katvig leggings och letar efter några andra än de grön/grön och "rosa"/rosa som de flesta har tagit in.. blå/turkosa skulle jag bla vilja ha... någon som sett?

• Kristyr
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-12-09 18:39:23 följande:
    Vad tror ni det går bäst att sälja, på FB eller Tradera? Är det vanliga märkena, NS, PoP, Småfolk, osv.
    börja med FB och fortsätt sedan med T
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2010-12-09 18:31:47 följande:
    fått ha begär på katvig leggings och letar efter några andra än de grön/grön och "rosa"/rosa som de flesta har tagit in.. blå/turkosa skulle jag bla vilja ha... någon som sett?
    näe vad trist finns ju bara 4 färger på leggingsen..
  • Kristyr
    Preggi skrev 2010-12-09 18:43:19 följande:
    Har det inte precis varit katvigsalg?

jo som typ var kass.. vad har de då kvar att sälja liksom?

• Kristyr
    SmillaMilla skrev 2010-12-09 21:09:07 följande:
    Åhhhh vad jag är orolig för min lilla flicka Gråter

Hennes läkare ringde upp i dag och ville att vi for in till sjukhuset akut för att ta lite fler prover. Men som tur var såg de ok ut. Men i morgon blir det masssa nya prover. Vill inte detta!
    men vad läskigt att det inte kommer på vad som är fel...
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2010-12-10 10:50:47 följande:
    ja jag ääälskar det printet. jag har det printet i volangklänning här hemma Hjärta
    åhh.. hoppas det kommer nån tröja eller leggings? till småttar... med..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17