-
Jupp, ligger nog över salg bilderna nånstansTHEA och Grodan skrev 2010-10-01 09:22:15 följande:Ligger bilden i BT?
-
Verkligen galet, vaaaarför skickade jag inte bud med nån för? *dumma dumma mej*Buttelina skrev 2010-10-01 09:24:35 följande:ja eller hur. helt galethaha jag med förstängeln83 skrev 2010-10-01 09:19:12 följande:HA HA HA HA....trodde det var flodisar ju
jo den 9e fyller hon är
hon o bia har molo vinterjacka och termosarhahaängeln83 skrev 2010-10-01 09:22:23 följande:Nån som vet nån shop med bra Småfolk rea?
Förutom Ajabaja då för där har jag redan beställt. *suuuuuuuuuuuugen*
vad beställde du på ajabaja?
Det blev detta:
http://www.ajabajakids.com/default.asp?sType=Kids&mode=shop&v=spec&item=8965#
http://www.ajabajakids.com/default.asp?sType=Kids&mode=shop&v=spec&item=8417#
http://www.ajabajakids.com/default.asp?sType=Kids&mode=shop&v=spec&item=8961# -
Han är 102 cm lång, köpte 104.lillronya skrev 2010-10-01 09:28:15 följande:Hur lång är nu Liam och vilken stl köpte du?
Han hade lätt kunnat ha 110 för längdens skull, men då hade dom nog blivit för stora i midjan, fick dra åt resåren rätt så rejält på 104orna., -
Ja dom är helt klart nya favvisarna i garderoben. Brukar också köpa jeans till Liam på Kappahl, och en del på Lindex också, dom brukar sitta bra, o ja, NS såklartTHEA och Grodan skrev 2010-10-01 09:28:49 följande:Hittade dom, så fina
Annars kör vi mest på Kappahls jeans både till Alex och Tilde då båda måste ha slim fit, allt annat ser mysko ut
Och NS såklart, det funkar med, men dom får inte vara för breda då ser Alex ut som en ballong 
-
Åååh vad jag längtar tills Molo salgen nu

Ungefär hur mycket pengar brukar ni ha med er?
Sambon undrade om det räckte med en tusing? Ööööh, nääää
-
Om NÅÅÅÅÅN har en pojkig tröja eller två till övers i 98/104 el 110/116 så får nu väldigt gärna prata med min inbox

-
Godkväll flickor.
Idag har jag fyndat
Precis vad jag behövde efter senaste dagarnas avis på salg depp
Vart på byns marknad idag, som vanligt mest skit, ni vet det där vanliga, fula t-shirts, godis och skräp leksaker, men vad ser jag? Ett stånd med en massa IdaT kläder, fick världens lyckorus där, dom vi gick med låg nästan dubbel vikta i skratt när dom såg min iver.
Köpte varsin lila igelkotts tröja, igelkotts suit till Meja, röd flodhäst tröja till Liam, 2 par enfärgade leggings till Meja och 5 par strumpor. O det blev ju nästan gratis ju, tröjor/bodys 70 kr, suits 100 kr, strumpor 15 kr osv...
-
Ja verkligen, och jag blev verkligen paff, som sagt på marknader brukar det ju bara vara en massa skitlillronya skrev 2010-10-02 19:31:46 följande:Å vad roligt att göra såna fynd!!
Extra glad över kottarna, sååå fina ju. -
Åååååh G R A T T I SQuiet thoughts skrev 2010-10-02 19:43:43 följande:Ja men det är ju måna nya pölsebebisar på gång då. Vad roligt, hoppas det går bra för oss alla.
Grattis till er andra som också väntar, nya som mer ingågna
-
Ha ha, tycker absolut inte du ska vara tyst, är ganska så mycket ot snack här inne ändå juQuiet thoughts skrev 2010-10-02 19:50:44 följande:Tack
Nej nu har jag upptagit tråden med en massa tackande så jag ska va tyst