Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-12-12 20:49:48 följande:
    Tack Jag blir mer och mer kompis med mitt objektiv..Stoffe är det redan och han har idag under tiden jag var på jobbet tagit suuuperfina bilder på barnen- tyvärr vägrar jag använda dessa till något vettigt eftersom han hade vänt Lovas klänning bak och fram

Och här sitter vi och saknar kameran maken köpte av en kompis, men kompis ångra sig och tog tillbaka kameran..  
  • Kristyr

Undrans om det ser knasigt ut med två olika färger på polkadot dynorna på barnens tripp trapp stolar?

Storebror har en ljusgrön och funderar på en rosa till lillasyster ( billigare pris på gullgrodan just nu) De reas liksom inte så ofta...Drömmer

• Kristyr
    Vikkan76 skrev 2010-12-12 21:38:02 följande:
    Spelar väl ingen roll om de är olika! Då vet de vems som är vems!
    det är ju iaf samma mönster men olika färger
  • Kristyr
    Stormis skrev 2010-12-12 22:09:04 följande:
    Vi har tom olika färger på tripptrapparna
    men då så.. Ska vit på båda. Iof olika "färger" storebrors är väldigt skavd...
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2010-12-13 19:50:03 följande:
    Åhhhhhhh nu kommer nästan tårarna!!!!!

Jag vet vad som är fel med Svea!!!! Gråter av lycka!

Läkaren var i dag inne på att hon är allergisk mot något. Jag o min mamma kom fram till köldallergi, med astma symptom. Allt stämmer in på henne!!! Tänk att det var så enkelt. På onsdag har jag läkartid i gen och då är det löst!
    åhh vad härligt! Hjärta (att det löst sig altså)
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-12-14 11:19:26 följande:
    Jag hänger här som vanligt....

JAg gillar Emmaljungas vagnar och babytravel jogger
    Emmaljunga Hjärta Babytravelsyskonvagn helt okey, iaf för det priset.. och den har inte sämre funktion än typ UJ...
  • Kristyr
    ChokladMoshin skrev 2010-12-14 11:18:08 följande:
    Nämen har ni övergivit mig helt nu Gråter

Behöver tips på vagn, en som rullar bra i all denna snö, bra fjädring och lättkörd.
    Inte bugga dock.
    babytraveln går mk bra i snön.. med en 2 år 4 mån kille och liggdel med 7½ mån i. Ja man ska förstås låsa hjulen fram. Annars går/gick emmaljunga citycrossen super, och den har brafjädring med..
  • Kristyr
    ChokladMoshin skrev 2010-12-14 11:22:07 följande:
    Hej, visst jag kunde lita på dig
    HAr en Bt och det är noll fjädring i den har jag nu kommit. Har varit supernöjd med den, har haft som tvilling med.
    Men har aldrig haft nån spädis i den med så här mycket snö, hon ligger ju och skakar ngt fruktansvärt i liften
    Är också inne på Emmaljunga, hade Brio till min första och den var ju sådär....

Shoppas det ngt?
    nej fjädringen är nog kanske inte den bästa för en spädis att åka när det är knöligt underlag. Men min 7 mån får tåla det .   Ska i vilken dag som helt sätta henne upp, vill nog köpa ett regnskydd för två sittande barn innan kanske,...
  • Kristyr
    ChokladMoshin skrev 2010-12-14 11:29:52 följande:
    Hmmm, åker ju ofta buss. Kanske blir tungt upp på bussen då. Fast är ju oftast lågbussar nu i och för sig.
    Kristyr skrev 2010-12-14 11:22:27 följande:
    babytraveln går mk bra i snön.. med en 2 år 4 mån kille och liggdel med 7½ mån i. Ja man ska förstås låsa hjulen fram. Annars går/gick emmaljunga citycrossen super, och den har brafjädring med..
    Låter som det lutar åt Emmaljunga.Näe, det är ju ingen fjädring alls. Helt stum ju
    Min lilla 2månaders bara flyger omkring där inne, får gå såååååå sakta och det går i alla fall inte.
    Och eftersom Babyland sålde vagnen jag betsällt först så har jag henne just nu i bärsele, funbkar ju ett tag till då hon nu väger som en normal nyfödd typ
    Hade citycross med mjuklift. Super!

Den bt var bra på sommaren att ha spädis i.. när man gick på asfalt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17