Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-10-05 08:26:37 följande:
    Tror jag har lite mer katvig på väg om jag inte drömt det Du.. Har du sett de blå blå leggingsen nånstans?  *letar*
    På julafton är jag tjockare än jultomten...

Hittar inga Men har dom tillverkat leggings i den randen överhuvud taget? Hittar dom inte på Katvigs hemsida heller.
    För visst är det denna randen du menar?
    http://www.funkybaby.se/images/suit%20blueagua.JPG
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-10-05 09:35:54 följande:
    hmm gult härligt segt snor ur sonens näsa...ni som vet allt och så... eller är kanske en fråga för smultron som har koll på barnleksaker sånna hårda nycklar? som sitter på en ring. bebisleksak.. eller någon liknande är jag ute efter.. nån som vet?

Meja har nåt sånt, tror dom är ifrån Fisher Price.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Lalalong skrev 2010-10-05 09:37:55 följande:
    Gud vilken fin!!! Vad är det för märke?
    Klara 060504, Alva 100117

Underbar .-)
    Den är ifrån Liandlo, hur mycket fint som helst. En tjej ifrån Jkpg:s märke.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-10-05 09:57:10 följande:
    gillar inte att det är batteri i allt...Kräks vill ha utan..
    Håller med Vi har plockat bort melodidosan, men det finns ju vanliga med enbart nycklar också.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    melizza skrev 2010-10-05 11:02:46 följande:
    varför är min postisgubbe sååååå långsam.....den brukar inte komma förrän vd 13.30 - 14.30

väntar på ajabajapaket med småfolkisar och molo lurv från T och imorgon eller överimorgon kanske katvigsar kommer kunde ju ine hålla mig när jag såg bubblans ida i dem fina äpplen
    Men då kommer han ju ändå "tidigt", våran kommer inte förens runt 16 tiden, såååå drygt, förr kom han runt 14.

Hoppas också på paket från Ajabaja idag, o nyss fick jag mail från Småtting att paketet  var skickat så det borde komma imorgon, var ju också tvungen att härma Bubblans outfit, sååå fint, fast Meja fick bodyn ist.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-05 12:40:11 följande:
    Men du kan din man verkligen vabba för sonen när du är hemma för dottern?

Vi fick till svar när jag var föräldraledig med lill tjejen att pappan inte kunde vabba för sonen när han var sjuk
    Tror du har rätt där, tror inte pappan får vabba för det ena barnet när jag ändå är hemma.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll

Inget paket från Ajabaja idag heller , då hoppas jag att både Ajabaja och Småtting kommer i lådan imorgon istället
    Jag är så grymt shopping sugen, fast just nu känns det inte riktigt som om vi "behöver" nåt direkt.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    melizza skrev 2010-10-05 20:18:36 följande:
    Samma här....grymt sugen på att shoppa men vet inte ens vad jag vill shoppa och vi behöver definivt ingenting men ändå skulle jag vilja fynda nåt fint jag fick förresten mitt paket från ajabaja idag och två andra paket.....*superlycklig* men ändå mer shoppingssugen
    (¯`•.¸¸.¤*¤.¸..•´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`•.¸¸.¤*¤.¸..•´¯)

Ha ha...egentligen har jag fett köpstopp just nu, men förmodligen kommer allt jag beställt imorgon och sen har jag ju iiiinget att se fram emot

Men nu trillade jag visst ändå...har velat ha en jacka i denna färgen sen Mejas overall blev för liten, o helt ok pris var det ju också
    http://www.tradera.com/item.mvc/viewitem/119817718
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17