Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

melizza skrev 2010-10-05 20:30:18 följande:
    javisst ja jag har ju med köpstopp nu o fram till molosalgen jag hoppas på katvigsar i lådan imorgon från matador men sen har jag inte heller nått att se fram emot den lurven är underbar.....våran börjar bli för liten nu men jag vill inte släppa den förrän jag hittar en större
    (¯`•.¸¸.¤*¤.¸..•´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`•.¸¸.¤*¤.¸..•´¯)

Samma här...men sen jag bestämde mej för köpstopp har jag shoppat 1 Småfolk klänning, 1 Småfolk t-shirt, 2 Småfolk tröjor, 1 Katvig body och leggings Går väl sådär bra kanskeDrömmer

Ååååh, ja jag älskar den lurven, blev ju lite besviken när det inte kom några fina flickfärger i år så Meja fick ju bara en lila overall, ville gärna ha jacka också men nu är det ju fixat.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon sötfisar.

Här tog vi sovmorgon till 8.30 idag, fast hade jag vetat det så hade jag inte gått och lagt mej så tidigt igår, det känns att jag sovit några timmar för mycket inatt

Idag mååååste Ajabaja paketet komma, snart 1 vecka sen jag beställde ju, o så hoppas jag på Katvigarna från Småtting också.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-10-06 08:56:19 följande:

Godmorgon!

Här har det inte sovits mycket inatt.

Som vanligt kom jag sent i säng efter förberedelser inför dagens kalas. Kan aldrig börja med bakning och sån i tid.

Sen liten Anjelin som har haft ont i örat halva natten. Verkar dock bättre nu.

Idag är det först öppna förskolan, sen middag i bun med gänget därifrån. Tillbaka till öf för fotografering och sen hem och fira NIkitas födelsedag.

Fullt upp!

Fy då, typiskt när sånt händer när man kommit sent i säng. Skönt att hon verkar må bättre idag ialla fall

Full rulle hela dagen, härligt Här har vi inget planerat, lite halv trist sådär, tycker det är så synd att vårat öf bara har öppet mån-tis.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Tips på mössa till rouge lurv jackan?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-10-06 09:14:18 följande:
    Katvigs lila/vita samma som på tassarna *jättefint*
    Åh där sa du nåt Då får jag ge mej ut på jakt, finns inte i shop längre va?
    Meja hade ju rouge overallen förra vintern med girly rainbow mössan till.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-10-06 10:00:13 följande:

Den randen från geggamoja var också superfin till
    Åh jaaaaa så fint Då har jag några förslag, nu ska jag bara hitta dom också
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    H o p e skrev 2010-10-06 10:22:39 följande:
    En lite fråga, använder ni fortfarnade molos lurvar som ytterplagg? Tänker att dom nästan är för kalla nu. Har äntligen fått tag på en med luva på T till sonen och så är det nästan för kallt Rynkar på näsan surar lite...
    Japp vi använder dom i princip hela hösten/vintern/våren. Nu när det är lite kallare så använder vi dom i bilen och typ på shopping turer och så.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Postis postis var äääääär du?
    Tänk om man kunde åka och hämta posten själv istället för att vänta på dryg bilen

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-10-06 13:06:13 följande:
    nån tog 74an framför näsan när jag skulle logga in... få ta en 80a så länge...
    Men fy så taskigt
    Super bra priser ju...o så bra gick det med mitt köp stopp, nåja, lyckades hålla mej ½ dag ialla fall, har spanat på den suiten länge.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17