Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

någon som vet hur småfolk vuxen är i stl? Kanske sugen på en t-shirt till mig, men det är svårt med storleken... Drömmer

• Kristyr
    Tic1 skrev 2010-12-20 13:31:18 följande:
    Vilken tröja är det du funderar på? Jag har några stycken och tycker de är ganska normala i stl, en del är lite "tightare" så dessa har jag gått upp en stl på för jag vill inte ha dem supertighta.
    de t-shirtar med äpplen funderar jag på.

Jag har M på hm... undrans om jag då ska ha 38 el 40 på småfoliks....
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-12-20 13:30:07 följande:
    Här är det ingen ide att kolla än, postis blir bara senare och senare, runt kl 17 om man har tur Skrikandes 
    Väntar iof inte paket idag så det spelar ingen roll. Men imorgon hoppas jag på Småfolk tröjan från B&R.
    fick  katvigar från bor
  • Kristyr
    Tic1 skrev 2010-12-20 13:48:28 följande:
    Jag har den svarta m grå äpplen på och har den i 38, tycker nog att den motsvarar lite större small ungefär eller möjligen small/medium. Jag har annars mest small på kläder(inget från hm tyvärr så vet inte hur deras stl är), på meandi kläder har jag oftast xs, ibland s. Tröjan är ju rätt tight och lite längre i modellen så vill man inte ha dom sitta supertight kan du nog ta stl 40. Den är underbart skön o fin!! Är ju rabatt på småvi nu, köööp 
    i meandi har jag sländtunika har jag M.

Då ska jag nog inte ha en 38 om den är small/medium iaf..
  • Kristyr
    Tic1 skrev 2010-12-20 13:48:28 följande:
    Jag har den svarta m grå äpplen på och har den i 38, tycker nog att den motsvarar lite större small ungefär eller möjligen small/medium. Jag har annars mest small på kläder(inget från hm tyvärr så vet inte hur deras stl är), på meandi kläder har jag oftast xs, ibland s. Tröjan är ju rätt tight och lite längre i modellen så vill man inte ha dom sitta supertight kan du nog ta stl 40. Den är underbart skön o fin!! Är ju rabatt på småvi nu, köööp 
    hmm grå eller lila.. Drömmer
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17