Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Haha, jag kör monolog ja du, body i storlek 80 är intressant, även klänning i 74 om det finns. Svårt när man inte vet utbudet

Lisa- tack för adressen. Hade inte den nya så det var bra att du skrev den

• Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2011-05-31 12:41:20 följande:
    Så gärna så jag betalde 400 för ängelns igår

HUU!
    Haha, ok då slänger jag ut den på FB istället Bra att du fick tag i en.
    Tjollabolla skrev 2011-05-31 12:40:38 följande:
    Visst är det underbart! Dom andra mammorna tittade väl mest på mig som om jag var galen, vem vill ha sina barn hemma liksom? *suck*

Åh jag måste ge en stor eloge till Kidelin! Jag mailade dom igår och sa att jag var lite ledsen över att ha missat deras 30% kod på morsdag och frågade om man fick en andra chans. Å efter bara en 20 minuter hade jag fått svar, 22.40 på kvällen och dessutom en personlg rabattkod på 30%. SÅ SNÄLLT! TACK TACK!

Nu har vi denna coola på väg hem;

Blev så kär i den!
    De är himla bra där. Vilken supersöt dress!
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2011-05-31 12:47:26 följande:
    Ja det var så himla snällt, blev så kär i den dressen, 400 kronor liksom...
    Ja gör du det, du lär få BRA betalt för den, så ta nu BUDGIVNING. Det är MÅNGA som vill ha den filten. Är den ny?
    Ja, det blir budgivning. Nej, den är tyvärr inte ny men knappt använd. Den var upptvättad en gång när jag köpte den på Tradera men inte använd. Vi har haft den i vagnen några gånger bara. Måste dock tvätta den först. kanske blir att jag behåller den ändå Den är superfin men har inte samma "värde" för oss som för Lia.
  • Duntoffla
    PartyMolly skrev 2011-05-31 12:49:49 följande:
    SoligSolig
    vill oxo ha sommarlov!!! inte alls motiverande att sitta här å glo på jobbet... tur det blir långledigt i helgen =)
    Nej, det förstår jag.

Fina bilder i BT! 
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2011-05-31 12:59:55 följande:
    Jag hade sålt
    Det verkar hett så det blir nog så. Lea får hålla tillgod med Me&I molnfilt och POP´s randiga/små djur

• Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-05-31 17:29:19 följande:
    kom till att tänka på en sak.. snart kommer ju molo ut med nytt juli är det dags.. är juni nu snart ju
    Har du sett några bilder? Då bör de börja rea i butikerna på det gamla snart ju
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-05-31 18:10:22 följande:
    ja nån liten bild har jag sett. och lite på salgen.. jaa reorna måste börja snart. brukar väl börja efter midsommar om inte annat och det är ju snart  Tungan ute
    Meeen vad har du sett då? *nyfiken* Ser det bra ut?

Ja, det är ju faktiskt inte långt kvar till midsommar. Tiden går galet fort.  
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-05-31 18:17:23 följande:
    har sett tre flick print och ett pojkprint. ser fint ut kan maila bilder om jag får köpa en viss lurv av dig haha
    Yeah right!
    Everlonn skrev 2011-05-31 18:27:09 följande:
    www.slideshare.net/www.littlesunflowers.com/m...

Inga måsten direktObestämd
    Tycker det svarta med rosa/grönt ser fint ut och det andra mönstrade mot slutet annars inget som direkt lockar

• Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-31 19:21:27 följande:
    Gokväll brudar!

Hemma efter jobbdag nr 2! Bara ett lååååångt pass till i morgon sen är jag ledig i 5 dagar!!!!!!!!!!!
    God kväll!

Skönt med långledigt!
    Everlonn skrev 2011-05-31 19:11:24 följande:
    www.sportfack.se/artiklar/nyheter/20110127/mo...

Här finns oxå bild på vinterkläderna
    Såg fint ut!

Såg en cykelhjälm på TS igår som jag aldrig sett. Visste inte att de hade sånt också.
    Helle skrev 2011-05-31 19:28:28 följande:
    Hej hej

Ang Molo så tror jag nog att det kommer en hel del fint som herrskapet kommer att gilla Speciellt på tjejsidan. Killsidan föll mig sådär i smaken men det finns en del fint. Nu var det länge sen jag såg det, men när jag tänker tillbaka så tänkte jag på er och att det nog blir bra  
     Låter bra det. Ska du ha Molo? Oskyldig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17