Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lilla Ego 07 skrev 2010-12-13 14:38:17 följande:
    Får ta och kolla stadium eventuellt då kanske.

Molo har ju underställ men där står det ju att det både är ull och bomull. Bomull ska väl inte finnas med i underställ eller? Har aldrig haft något underställ tidigare för sonen är väldigt varm av sig och har aldrig behövt något.
    Åhhh jag fick hem så fina overaller i ull i dag. Man tar den alltså på ovenapå de vanliga kläderna, och sedan overallen. Köpte dem på jonathan, vet inte om det finns i sverige.
  • SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2010-12-13 19:13:25 följande:
    Åhhh jag fick hem så fina overaller i ull i dag. Man tar den alltså på ovenapå de vanliga kläderna, och sedan overallen. Köpte dem på jonathan, vet inte om det finns i sverige.
    www.jesperjunior.fi/en/etusivu

Här finns kanske någon information
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-12-13 19:13:44 följande:
    åhhhh det kommer leggings i detta leopardprintet <3<3<3<3 där

Åhhh nej fy! Det kommer inte hit
  • SmillaMilla
    anette 81 skrev 2010-12-13 19:28:05 följande:
    verkar inte finnas i Sverige
    Synd, för de var så mysiga! Och inte jätte dyra. Vet att Kivat har sådana också. Finskt märke också, men kanske finns i sverige.
  • SmillaMilla

Vilka söta pepparkakor och tomtar det var i bt. Jag gillar verklligen Lucia. Vi har haft en supermysig dag!

• SmillaMilla

Åhhhhhhh nu kommer nästan tårarna!!!!!

Jag vet vad som är fel med Svea!!!! Gråter av lycka!

Läkaren var i dag inne på att hon är allergisk mot något. Jag o min mamma kom fram till köldallergi, med astma symptom. Allt stämmer in på henne!!! Tänk att det var så enkelt. På onsdag har jag läkartid i gen och då är det löst!

• SmillaMilla

Åhhhhhh i dah har lill killen, den nya molo bondgårdströjan på sig. Den är ju helt underbar! Nu måste ju Svea ha en klänning!

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-12-14 18:31:07 följande:
    Ja, jag gilar den mer och mer, tror A måste ha en sån
    Gillar ju när det är randiga ärmar också
    ja men det är ett måste!!!! Helt underbar!!!!!
  • SmillaMilla

God morgon!

Här har jag haft en av de värsta nätter någonsin Svea har fått en fruktansvärd allergisk reaktion, jag har varit  på gränsen till att fara akut in med henne hela natten. Fortfarande är både vänster arm och ben svullet, rött och jätte sjukt, även i ansiktet. Lillkillen har fått ögoninflammation (är inte förkyld så den där goa härliga smittsamma varianten).

Så ja jag sitter o väntar på att sjukhuset öppnar.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17