• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-09-02 10:10:43 följande:
    Lite surt att jag gav 1000 kr för dom andra, men men
    Men hur fick du 40%??
  • Jen80

Haha, men de jag länkade till finns bara i större storlekar. Men jag köpte dem på damavdelningen i skoaffären... tror jag... Men visst finns det såna i "tjejstorlekar" med?

• Jen80
    ängeln83 skrev 2010-09-02 10:20:18 följande:
    Ja för jag kollade på dom först också men såg att minsta var 39.
    Är inte helt 100 men jag har fått för mej att det bara finns i större storlekar, tror inte jag sett mindre?, eller vilken storlek köpte du?
    Jag har ju stl 40 (eller mindre i converse), men nu undrar jag ju också haha. Men nej, jag tror det fanns mindre också och det var på damavdelningen. Nej, nu måste jag nog nästan gå tillbaka och kolla. Men det fanns bruna också. Jättefina!
  • Jen80

Nähe, nu måste jag verkligen åka till jobbet. Usch, va klockan går!!! Ciao!

• Jen80
    Busbellan skrev 2010-09-02 11:49:10 följande:
    Nån som vet om det är fraktfritt nånstans för tillfället? Nånstans där det finns NS
    Beror ju lite på hur mycket du ska handla. Finns ju en del som har fraktfritt om du handlar för en viss summa vilket man snabbt gör när man handlar NS .

Verkar som att man måste ha en Kik Kid-klänning till Ava . Jag älskade ju den gamla modellen så den här kanske också blir bra. Hon är ju också ganska smal, så den borde sitta fint på henne. Röd i stl 92 finns ju hemma hos Hilla så jag kanske ska ge mig ut på jakt efter en lila... Men usch, jag får nog ändå vänta. Känns som att jag har haft alldeles för mycket utgifter nu. Så tråkigt !
  • Jen80
    ängeln83 skrev 2010-09-02 12:57:51 följande:

Nu behöver jag overall hjälp till Liam också, köpte ju en Fix men herregud vilken konstig modell.
    Vilken Molo är finast?, regnbåge, grön eller turkos?

Jag gillar den gröna... eller regnbåge.. eller äh, de är fina alla tre . Supersvårt ju!!
    Men grönt är fint.
  • Jen80

God kväll i tråden!
    Himmel, va trött jag är ikväll. sambon är iväg till skogen och jagar lite, men borde vara hemma snart. Ska nog ändå inte vara så social utan jobba lite... om jag orkar.
    Lillronya: Så härligt att läsa om din dotter. Blir alldeles tårögd... Min lilla Liam har gått och blivit kär i en tjej som har börjat på hans avdelning nu efter sommaren. Förstår honom, för hon är så himla söt Hjärta. Men åh, va söt han är när han pratar om henne och blir alldeles generad. Tycker sånt är sååå gulligt!

• Jen80

God kväll på er ! Vad händer här då??
    Själv har vi en kväll i soffan, jag och sambon. Har haft en ledig dag tillsammans, vilket var flera veckor sen. Så underbart skönt!! Imorogn åker han dock och jobbar hela helgen . Kommer hem söndag kväll igen...
    Idag har jag äntligen fått de finaste skorna till Ava. Herregud, jag är helt kääär! Nu måste jag bara hitta en jacka till. Köpte ju den svarta lurven med lila kanter och skorna (eller stövlar är det nog mer) är bruna med rosa band runt). Har ju den ljusrosa vantfleecen som funkar bra till, men måste nog skaffa nån lite sötare kappa till. Kommer gråta när dessa blir för små. Finns bara upp till 24 så jag kan inte ens lagra . Haha, va sjuk man är ibland...

Men appropå annat. Fick hem pojkarnas vinterkläder från molo, men tror inte jag gillar deras vinterkläder på dem. Så nu har jag ångest ångest över hur jag ska göra... blä, va svårt!! Tips på bra och snygga vinterkläder? Hade Didrikson höjt sin vattenpelare nu?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17