Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej tjejer!

Nu behöver jag akut ot hjälp! Skall bjuda min personal på glögg här hemma på onsdag. Men vad skall jag bjuda på? Vill ha som jultapas Skall ha dadlar inlindat i bacon, men vad mer....?

• SmillaMilla
    movie skrev 2010-12-20 20:47:17 följande:
    Pepparkakor med ädelostar, mums
    Zvartaliljan skrev 2010-12-20 20:42:52 följande:
    Godkväll. Tar en paus från julstressen här. Slått in alla julklappar o upptäcker att vi inte har en enda till Mateo O ingen födelsedagspresent inhandlad till honom heller...känner mig hemsk men har totalt gått in i väggen o inte orkat tänka så mycket på julklappar o presenter så han glömdes bort...tips på vad jag kan köpa? Någon leksak helst, inte för dyr...

Ska lägga upp lite bilder i bt, var ju ett tag sen nu men har inte tagit så många bilder på sistonde.
    Jag gillar Brio leksaker.
    Tack, ja det är ju också ett måste.
  • SmillaMilla
    maugu skrev 2010-12-26 15:32:32 följande:
    Jag smyger oxå-som oftast det sista året Skäms

Väntar på att My-baby ska börja rea..har en tröja där som jag vill lägga beslag på.
    När skall de börja med rean?
  • SmillaMilla

God kväll

Någon mer som använder sig utav nikons fotoprogram?  Fattar inte hur man förminskar bilderna

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-12-26 22:08:09 följande:
    Var det i natt LLM börjar sin rea?
    japp. Skulle gärna stanna uppe och shoppa. Men skall till jobbet i morgon...... fast just det, skall ju bara vara på kontoret, alla barn är lediga
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-12-26 22:08:34 följande:
    detta dagiset har totalt 25 ungar på hela dagiset Så jag kan tänka mig att de är väldigt få nu, men många föräldrar borde ju ändå börja jobba ganska direkt efter nyår...
    Men slår de inte ihop sig med andra dagis? Så gör vi här på Åland. De flesta  dagis är så små- på Sveas är de 12 barn.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-12-26 22:12:13 följande:
    Men då så, då gör det ju inget om du är lite trött
    eller shoppar i morgon bitti på jobbet
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-12-26 22:14:30 följande:
    nej, för långt till nästa dagis.
    ok
    Busbellan skrev 2010-12-26 22:15:53 följande:
    Ja, så kan man ju också göra
    men åhhhhh så mycket jag hittade där nu som jag vill ha
  • SmillaMilla
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-26 22:20:39 följande:
    Mm jag med Tyst

Dock så köpte jag några måsten häromdagen på babyshop och de har ju också 30 procent.

Köpte bland annat den där ekorretröjan fårn molo tyckte den såg så fin ut Hjärta Nån som har den?
    Där handlade jag också. Vet inte vilken tröja du menar.
    Busbellan skrev 2010-12-26 22:21:28 följande:
    mmm jag med, massa hummel, är helt inne på det nu
    hummel zip tröja köpte jag på babyshop
  • SmillaMilla

God morgon!

Sitter på jobbet och har nyss shoppat på llm.

Jobbar ju som föreståndare på en förskola/dagis, men denna vecka har vi inga barn, och det är bara jag på jobb (som inte har några semester dagar att ta ut) så det blir en del surfande, mellan alla budget papper.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17