Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-06-08 10:51:02 följande:
    Dunis Jag köpte ju molo till en kompis som inte alls gillar de kläderna egentligen. Köpte fotbollsbodyn och svarta byxor till, hon blev jättenöjd. Men bollarna kanske är svåra att få tag på.
    Hittade suiten på rea men jag får nog hoppa. De är inga sportmänniskor. Kanske regnbågssuit eller body. eller ngn filt? Åh vad svårt!
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-06-08 11:05:48 följande:
    rackamaja.se/oscommerce_st/catalog/product_in...  denna hade jag köpt eller en randig småfolk.. eller kansek en idat om du vill vara rikigt diskret
    Vad det ska vara svårt åt andra som inte "hittat" storheten med Molo än Började fnula på en fleecejacka men 62 kanske blir litet till hösten? Hittade en svart för 200 kr på Zillstar. Hade nog varit bättre med 68.

IdaT finns ju också ja. Eller Småfolk...  
  • Duntoffla

Lisa- nej, blir det regnbågen blir det från 68. Just ja, hollys finns ju också. Suck, finns för mkt att välja mellan. I-landsproblem!

• Duntoffla
    Helle skrev 2011-06-08 12:14:06 följande:
    Jag vet ju en, men det är frågan vad du letar efter. Tyst Tungan ute
    Duntoffla skrev 2011-06-08 11:00:03 följande:
    Någon som sett ESL på rea? Det ska ju vara storlek 62 eller 68
    Svarar samma här

Jag kan inboxa om det är intressant  
    Gör gärna det :)
    lillronya skrev 2011-06-08 12:13:04 följande:
    www.annacill.se/show_product_pictures.asp?art...
    Denna är fin tycker jag.
    Finns byxor med.
    Annacill har 30% på det mesta nu med.
    Ja de är fina och stjärnor är lite mer lättsmält. Undrar hur de håller i tvätten
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-06-08 12:36:07 följande:
    Vi har de stjärnorna i byxor, tror de är tvättade tre gånger nu och det syns knappt på dem så jag tycker de håller sig fina
    De plagg som blir hemskt luddiga brukar bli det redan efter första tvätten tycker jag
    Ja, typ det svarta som Molo har. En tvätt så är de dassiga
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-06-08 13:05:31 följande:
    här hr de inte kommit än, men jag vet att de börjar betalas ut fom idag
    Jag skulle göra en liten överföring och undrade vad 17 som hänt. Fattade inte först. Men trevligt är det ju även om det mesta ska sparas.
  • Duntoffla

Ocikatten- nu frågade du inte mig men jag älskar VV mjuka shorts. De håller sig fina tvätt efter tvätt.

Busbellan- en del går till semestern. Min inkomst är ju inte direkt toppen just nu, typ hälften mot vad jag är van vid.

Fick hem en sprillans ny butterflyklänning från ts idag. Så fint det printet. Sen även en superfin klänning från Lilla Ego. Stort tack för den!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17