Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Grekis> jag tog 80 på klänningen som jag vill ska passa i sommar. Får se om  hon kommer drunkna i den.....

• Kristyr
    ChokladMoshin skrev 2011-01-10 19:08:55 följande:
    Tackar
    Himla söt din tjej i colibri Hjärta

Min tjej kommer vara 8-10 månader i sommar. Vilken stl. skulle ni tagit i body eller kortärmad bodysuit?

Och ni som salgat mycket: Kan man hitta print från vårenkollektion på vårsalgen? I Flick 68.
    74 om hon är lika stor/lång som min tjej. Kör bara med 74 bodysar i molo nu och hon blev 8 mån förra veckan. Var 70,5 lång i mitten av dec.
  • Kristyr
    xmari skrev 2011-01-10 19:48:46 följande:
    Skrattande Hon låg under i vikt vid 6 månaders kollen men nu när hon börjat äta mat ordentligt är hon en riktig glufs glufs. Så det är ju lite svårt att förutspå men den är ju så himla fin... Och finns bara i 80 eller 122 och 122 känns lite smått overkill.
    men siggeojuno skulle väl få in fler och på annacill kunde man väl beställa?
  • Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2011-01-10 20:36:12 följande:
    Tur det
    Du vill inte ha ett fint lyxigt kortetui fint inslaget i typ kinapapper o band o krafs då? För det fick hon tydligen istället för en klänning Förvånad Fattar fortfarande ingenting där....hon trodde såklart det var jag som skickat fel grej till henne, snurrig är jag men inte SÅ snurrig Och inte har jag då nånsin haft ett sånt kortetui hemma
  • Kristyr
    h80 skrev 2011-01-13 21:14:02 följande:
    vill också handla på ajabaja, men det är ju helt omöligt....så segt

tååååålamod tåååålamod var det som gällde i fm..

tillslut låg 4 saker i varukorgen.. och det fick räcka..

• Kristyr
    solouniko skrev 2011-01-13 21:22:16 följande:

Hujja jag skulle kunna shoppa hur mkt som helst på ajabaja, främst till bebis då Men jag håller mig undan Duktig tjej!

Hoppas ni får allt ni vill ha så kanske allt jag vill ha är slut när jag väl törs gå in och kolla

fanns massor kvar i 56 när jag klickade mig fram idag
  • Kristyr
    solouniko skrev 2011-01-13 21:22:16 följande:
    SÅ den där fina modellen på tröja och leggings passar när man är 84 lång.. vilken tur att jag har hoppar nån sån tröja då i stl 92. Bara 13 cm kvar.. Drömmer
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17