Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-01-01 19:25:33 följande:
    Om några dagar ska jag och E ska till Göteborg och vara där i några dagar.
    Jag är så skadad att jag nu sitter och funderar på vad jag ska ta med för kläder till honom.
    Ha ha inte alls galen, helt normal... i denna tråden i alla fall
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2011-01-01 19:48:54 följande:
    Ska fundera på det. Hade varit toppenkul, men frågan är hur vägarna tänker vara.
    Har du någon koll hur vädret ska bli?
    SmillaMilla skrev 2011-01-01 19:44:06 följande:
    Åhhh vad skall man ha för vårkläder till barnen? Alltså ytterkläder.
    HAhaha är du redan på våren du?
    Mina småttar ska ha MAT-anorackar och pop skaloveraller.
    japp snart är det väll vår

Funderar också på pop skaloveraller, visst gjordes de nu i större stl? Skulle nog behöva 110 till Svea.
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2011-01-01 19:51:53 följande:
    Ja det får vi hoppas!
    Jag köpte 104 och de var för stora i höstas. Hoppas de passar nu till våren. Köpte de fleecefodrade i svart och cerise.
    Ja sååå svårt med stl. Kanske skulle 104 räcka. Men hoppas nu att pop säljer skalkläder även på våren, för några år sedan gjorde de ju inte det.
  • SmillaMilla
    LitenBlomma skrev 2011-01-01 19:58:52 följande:
    Det kommer jättefina skalkläder till våren. Råååsa skaloverall oxå Tungan ute
    Åhhhhh toppen! Då behöver jag inte fundera längre. Hoppas nu att de kommer i stor stl också-
  • SmillaMilla
    movie skrev 2011-01-01 20:37:36 följande:
    En rosa pop jacka får det nog bli här, saknar min cerisa jag hade till Alice, har en röd overall till Iris i stl 80 blir nog bra till våren. Gillar deras skalkläder massor.Det är väl ljusgrått, kanske därför som det ser dassigt ut.
    OT, men vilket vackert namn din minsta har! Iris det skall jag lägga på minnet!
  • SmillaMilla

God morgon! Alltså vad har hänt med mina barn? Vi vaknar vid 10 nästan alla dagar Skönt med ledigt

• SmillaMilla
    lillronya skrev 2011-01-02 09:00:57 följande:
    Å vad skönt! E vaknar senat 6.30. Men det är mycket bättre än när han vaknade 4.15 varje morgon, så jag är ganska nöjd. A vaknade nyss och de är nog rekord.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <

Oj fy vad hemskt. 6.30 är ju tidigt även på vardagarna här. Men kanske jag skall tillägga att Svea ligger fortfarande o sover (kl är 10 är som sagt) men hon går och lägger sig vid 19.30 somnar o sover i 30-60 minuter sedan börjar hon hosta så att hon spyr, knappt kan andas och måste sitta upp, då kommer hon o sitter i soffan med oss till tolv ungefär, och så hostar hon hela natten. Så kanske inte så konstigt att just hon sover länge.
  • SmillaMilla

Ja svea är föörkyld, men det är nog något annat i hennes kropp som spökar.

Nä nu blir det en härlig ute dag med pulka, skidor och skridskor. Varm choklad, ägg smörgåsar och kakor. Ha en bra dag!

• SmillaMilla
    Mamma till Simon skrev 2011-01-02 16:40:12 följande:
    ja jag vet, köpte ett par vantar där nyss Rynkar på näsan lite surt när man inte ska ha så mycket
    Vilken shop? Massa från äldre kollektioner?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17