Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2011-01-13 21:29:00 följande:
    Sssshhyyyy Var inne och kikade igår men det gick ju åt skogen kan man säga haha. Idag försöker jag hålla mig borta
    du kan nog vänta några dagar 56orna brukar vara kvar länge *hihi* (ibland)
  • Kristyr
    solouniko skrev 2011-01-13 21:31:24 följande:
    Haha, den funkar säkert innan dess också Är ju bra muddar iallafall! Men köper jag fler så ska jag köpa 98 tror jag. Är så sugen på kossetröjan med svart spets men ingen som fått in den ännu Obestämd
    de är superfina med spets.. måsta samla sånna sedan på rean i juni om det finna några kvar. Har iaf en (på väg hem)
  • Kristyr
    solouniko skrev 2011-01-13 21:41:41 följande:
    Ja, en kanonfin modell verkligen! Sitter så himla bra på Vi har bara den i girly rainbow och en i miauprintet påväg hem också. Skulle sååå gärna vela ha gemstones men det är ju bara att glömma! Också ska kossan få flytta in med
    det är någon av de nya som är så fin, har dock inte lagt på minnet vilken. Har beställt den med stars.
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-01-14 09:42:17 följande:
    Låter helt underbart! Jag vill också till Thailand. Älskar maten, människorna och stränderna.

Stackars Lindex-tröja Jag har rensat ut lite här hemma också. Även danskt som bara blir hängande. Bättre att köpa nytt istället
    ChokladMoshin skrev 2011-01-14 08:47:33 följande:
    Ja, när hon väl sover sover hon bra.
    Hon somnade för natten 18.30 egentligen och vaknade 22, 02 & 07 för mat så jag är helnöjd

Hoppas du med fick lite sömn.

Gomorron förresten allihopa!
     Morrn morrn!

Sitter och funderar lite på sommarkläder till Lea. Visst borde hon väl kunna ha typ 80 i sommar om hon har 68 nu? 
    oj jag räknar vi att vi ska ha 80 här i sommar...
  • Kristyr
    Tjollabolla skrev 2011-01-14 09:59:49 följande:
    Ja det tror jag nästan att vi kommer ha här med. I Molo iaf.
    ja vi ligger ju nästan på samma storlek
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-01-14 10:19:41 följande:
    Jag har redan det på väg hem. en kortärmad body, en klänning och regnbågsfärgade brallor till bodyn. Jag är mer inne på T-shirts, hattar och skor.  Svårt när de växer så olika.

Noel vägde 8850 g och var 68 cm lång vid 5 månader och Lea vägde 7880 och var 65,5
    Så Noel är ju lite större. Man kanske kan räkna med en storlek mindre än vad han hade då? Då borde det bli 74.
    Men många gånger är det ju inte någon jätteskillnad på 74 eller 80 heller. KlurigtObestämd
    Kristyr skrev 2011-01-14 09:57:14 följande:
    oj jag räknar vi att vi ska ha 80 här i sommar...
     Hmm...jag kanske är lite för entusiastisk då? Hur gammal är din och vad väger hon?

vid 7½mån var hon 79.5 och vägde 8kg.
    Nu är hon 8½ mån.

I början följde hon sin brors kurva ganska bra. Men nu börjar hon sacka efter... efter 6 mån och gräddmjölken börjar minska så minskar ju tillväxthastigheten och kurvorna börjar plana ut lite...

• Kristyr

någon som vill låna min son. Han har börjat låssasgråta så fort han inte får nått... {#emotions_dlg.djavulsk} eller man säger emot.

hmm inspirerad av en av 3åringarna hos dagmamman kan jag gissa... *pust*

• Kristyr
    Tjollabolla skrev 2011-01-14 10:43:29 följande:
    Ja det där är så olika! Milo hade Molo suits i 92 när han var 2½-3, men då var dom TAJTA
    vi har 92 suits nu eller en den orangerandiga och den börjar bli kort i grenen.. men inte tajt..

han är 2 år 4 mån
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17