Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2010-08-31 16:58:00 följande:
    Haha ja, fast det är väldigt nytt så ingen som direkt vet ännu.. Har spiral så det kom som en chock Men lika kul för det Ni får ruva på alla era pytte suits tills jag känner mig shoppingredo
    GRATTIS Hjärta
  • H I L L A
    Everlonn skrev 2010-09-01 09:19:13 följande:
    Jaaa ny dag, ny post

Bus börjar på dagis imorgon

Så är det slut på våra mysiga morgonar, när Bus kryper in hos mamma och vi ligger och gosar och busar en bra stund innan vi går upp..*suck*

Men Bus ser fram emot dagis "me alla barna"
    Lycka till med dagis lilla Bus

Jag är GLAD, LYCKLIG, ÖVERLYCKLIG !!!!
    Igår nämde jag för mannen att underbara barnmässan är 8-10 okt. HAN VILL ÅKA DIT Förvånad 
  • H I L L A
    Everlonn skrev 2010-09-01 09:23:48 följande:
    Åhh vad kul!! Myshelg med maken i Stockholm, sämre kan man ha detDrömmer  

Jag vill med åka upp, tror dock jag får svårt att komma iväg Igentligen vill jag bara handla nova star ha ha ha
    Ja vore sååå mysigt !!! Hoppas det löser sig med barnvakt.
    Nova star är nog det jag är mest intresserad av också.
    Mamma till Simon skrev 2010-09-01 09:25:02 följande:
    vad kul!
    ska försöka lägga fram det till min man med, jag fyller ju år 12okt så det vore ju en bra present med en weekend i Stockholm...
    Bra födelsedagspresent !!! Bara att börja fjäska
  • H I L L A
    Tjollabolla skrev 2010-09-01 09:48:48 följande:

Haha, jag har börjat fjäsket inför Molo salgen. Orkar bara med ett fjäsk-moment Hade vatt skitkul att åka till stockholm med iofs, men molo salg ligger mig varmare om hjärtat Hjärta Förra året var salgen runt den 7e nov. Undrar om man kan räkna med ngt liknande i år...

Sant, inget slår MOLO !!! Jag kör på båda Maken ville köra till MOLO salgen också Förvånad Bra att köpa ny bil då vill han köra överallt
  • H I L L A
    ängeln83 skrev 2010-09-01 19:33:21 följande:
    Godkväll
    Härligt med köp nu, ha ha, jag är likadan, tänker alltid att jag satte för lågt pris.
    Åh skinn Conversen är SÅÅ snygga, jag fick hem svarta och vita igår , beställde just ett par Raspberry ocksåDrömmer Så nu har jag snart 5 par Converse, får nog gömma några för sambon tror jag. Men åååh vad jag älskar dessa skor, har inte gillat dom innan men när light modellen kom så blev jag kär.
    Var köpte du Conversen ? Är light också stora i stl ?
  • H I L L A
    ängeln83 skrev 2010-09-01 19:43:16 följande:
    Dom i skinn beställde jag ifrån Junkyard och raspberry från Nelly.
    Nja, alltså dom är smala, har man breda fötter så blir dom nog ganska tajta. Jag har köpt min normala sko storlek och dom sitter bra nu, i början var dom lite tajta på bredden men dom töjjer ju ut sej lite.
    Ok
  • H I L L A
    ängeln83 skrev 2010-09-02 12:17:04 följande:
    Hur är den i storlek?
    Den ser super fin ut, vad ska man ha till då?
    Den är normal i stl men ganska smal. Hilda är inte knubbig på nåt vis men den sitter så fint på henne, inte någon annan klänning som sitter åt lite som denna.
    Finns vita strumpbyxor på hm med lite flätor eller vad man ska kalla det. De är fina till eller bara helt vanliga vita.
  • H I L L A
    annie dark skrev 2010-09-02 12:21:12 följande:
    Puffar för min fråga1
    Har aldrig haft Molos vantar så kan tyvärr inte hjälpa dig. Använder bara POP vantar.
  • H I L L A
    ängeln83 skrev 2010-09-02 12:34:55 följande:
    Då låter den kanon ju, Meja är ju inte heller knubbig utan ganska så smal. Hoppas nu 80 funkar, hon har ju 74/80 annars.
    Då blir nog 80 bra. Hilda har 86/92 och 92 i KIK KID klänningen.
    Busbellan skrev 2010-09-02 12:27:43 följande:
    Låter som en perfekt modell för Ella också alltså, hoppas våra kommer i lådan idag
    Sitter nog fint på Ella då Du får lägga upp bilder i bt senare.

Nu ska jag rusa och hämta Love i skolan och resten av gänget på dagis
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17