Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-09-21 13:27:56 följande:
    Hej hopp

Ja visst blev dom Sååå fina till lurvarna ju.
    Såklart jag delar med mej av bilderna
    Så att jag inte missförstår dig nu bara, jag kan alltså lägga in den bilden du lagt upp här i bildtråden i min blogg ? Glad
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-09-24 21:37:44 följande:
    Rejäl varning för cirkuskids alltså!
    Spärrade direkt! Fy för såna, hoppas många ser detta och spärrar denne när hon beter sig så svinigtDemon 
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-09-24 21:45:44 följande:
    Ja fyyyy! Dålig attityd är det värsta jag vet..och magkniiiip..

Lyckades tidigare ikväll mitt i mitt "jagmåstehachokladpmsvansinnigtillstånd" lukta mig till en ny Paradisask i ett skåp med utgångsdatum i augusti som jag inte kunde låta bli att nalla av *i brist på annat* samt skölja ned med troligen årets sista rosè..så nu nojjar jag att mitt magknip har att göra med bäst-före datumet därObestämd Jag är skapligt löjlig vad det gäller datum och bäst före..
    Själv har jag börjat med en dålig vana att ha en skaplig påse med godis på jobbetGlad Visserligen så räcker den en vecka och deet är många kollegor som nallar hela tiden men ändå, det blir ju många bitar på en vecka ändå.
  • Lilla Ego 07
    SmillaMilla skrev 2010-09-25 07:09:37 följande:
    Det var inget bra köp

Nu har säljaren hittat fläckar på den Gråter Hon kan tänka sig att gå ner lite i pris men inte för mycket. Men vet inte om jag är så sugen på att betala flera hundra för en klänning med fläckar på. Och speciellt inte när det diskuteras i tråden just nu om opålitliga säljare.
    Tycker du ska strunta i den i så fall. Om det nu inte skulle råka vara nån lite pyttefläck.
    Det måste ju gå att få tag i nånstans ifrån ju. Måste ju finnas flera shoppar som inte har webshoppar som har molo.
    Karlstad har bland annat en som heter kikabo och örebro har en som heter bubbel.
  • Lilla Ego 07
    Lilla Ego 07 skrev 2010-09-25 07:49:07 följande:
    Tycker du ska strunta i den i så fall. Om det nu inte skulle råka vara nån lite pyttefläck.
    Det måste ju gå att få tag i nånstans ifrån ju. Måste ju finnas flera shoppar som inte har webshoppar som har molo.
    Karlstad har bland annat en som heter kikabo och örebro har en som heter bubbel.
    http://www.onetwoten.se/butiker/molo.aspx 
  • Lilla Ego 07

Smultron!

Har mejlat dig på FB. Vet inte om jag har nåt kontonr till dig nämligen och jag tänkte sätta över en massa salgpengar idag så du har dem tills imorgon Glad

• Lilla Ego 07
    Duntoffla skrev 2010-09-30 09:13:16 följande:
    Läskigt fast ändå skönt att känna att det rör sig där inne. Annars är man väl nojjig över det

frukost var det ja

CU
    Duntoffla: Vi har ju bud av samma lilla smultron du och jag, från SmåfolkGlad

Hur hade du tänkt få upp dina kläder? Tänkte om vi skulle ordna någon frakt tillsammans eller så.

Det kan hända att det är en hel del om Linda hittar kläder för alla pengar jag gav henne så det lär bli ett stort paket som måste fraktas.
  • Lilla Ego 07
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-09-30 09:49:10 följande:
    Lägger mig i, men vid mina salginköp som jag fått hjälp med så har vi gjort en auktion på Tradera och så skickat billigt med Schenker.
    Schenker är nog inte nåt alternativ för Smultron Flört

Men jag betalar gärna en skaplig peng för att få det skickat. Vill ha det försäkrat också så man får tillbaka summan om det försvinner. Det handlar om ca 4000kr så de vill man ju inte bli av med så där baraGlad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17