Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2010-10-26 12:43:29 följande:
    Hihi Mateo är 73cm o väger 10,8kg Han har väl gått om alla bebbar i tråden nu! Från att ha varit minst i gänget blev han plötsligt störst
    Ha ha, oooooj, stor kille Hur gammal är han nu?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Hej hopp flickor.

Allt bra här inne?
    Pustar ut en stund nu när Meja sover, blir snart galen på detta syskonbråk, är helt slutkörd just nu, typiskt när sambon blev tvungen att jobba till kl 21 idag *pust*

• ängeln83
    RockingSkåne skrev 2010-10-27 13:02:31 följande:
    Postade ett inlägg här igår men vet inte om någon såg detta!!!!

Behöver hjälp och tips då jag inte är så duktig på det här med att shoppa till min son än...

What to buy- Vinteroverall?

Didrikssons eller Småfolks bruna overall med äpplen, dubbelknäppningen? 

Snälla hjälp mej! 
    Hur gammal är han?
    Jag älskar Molos vinteroverall så jag tipsar om den
  • ängeln83
    RockingSkåne skrev 2010-10-27 13:13:19 följande:
    Min son är 15 mån och går på dagis.... Så behöver en slitstark overall! Stl 86....
    Då tycker jag absolut du ska köpa Molos
    Har bara haft dom och är super nöjd.
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-10-27 13:23:51 följande:
    Ängel> Den klänningen Meja har fick min dotter i "doppresent"..... *rys* Jag har svårt för den, den kommer nog inte bli använd eller några lappar kommer tas av.. Men Meja var ju jättefin i den..
    What? Den är ju hur fin som helst ju
  • ängeln83
    RockingSkåne skrev 2010-10-27 13:32:55 följande:
    Tack för tipsen! Har tittat på Molos overaller men tyckte färgerna var lite dystra! 
    Dystra? Jag tycker dom är allt annat än dystra
    Jag har köpt denna till sonen, helt underbar irl:
    http://www.babyshop.se/data/product/images/XL/3452_201065301514290240.jpg
    Även denna är fin:
    http://www.babyshop.se/data/product/images/XL/3460_2010653015374083753.jpg
    Och självklart regnbågen.
  • ängeln83
    RockingSkåne skrev 2010-10-27 13:38:32 följande:
    Den gröna var fin... och helt klart bra med bra andrahandsvärde :)
    Den är underbar, och mycket finare irl, svårt att fånga den rätta färgen på bild.
    Ja det är kanon, den overallen Liam hade förra vintern använde han två säsonger, den såg verkligen ut som ny, fick 850 kr för den.
  • ängeln83
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-27 13:44:25 följande:
    Vilken storlek kör du till Liam?

Jag har 110 till min E men jag undrar om den kommer räcka hela vintern. Han är ca 107 lång.
    Jag har köpt 110 till honom, har inte lyckats prova den på honom än så jag vet inte alls hur stor den är. Men jag antar att den kommer räcka hela vintern, han är runt 102-103 cm lång.
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-10-28 12:32:23 följande:
    Sådär, lite bilder då

För tillfället TROR jag att jag är mest sugen på den prickiga som fondvägg och sne den med hästarna på restan, men jag vet verkligen inte. Då skulle man kunna ha den randiga som gardiner nämligen eftersom den finns i tyg. Eller det kanske blir för mycket, men jag gillar ju när det är "mycket" i barnrum
    DSC_0475.JPG

Lite sugen fortfarande på den rödprickiga, men antagigen då tillsammans med en helvit tapet eller delvis vit och delvis med hjärtat. Det skiljer inte så mycket i färg som det ser ut på bilden, lär inte synas om de inte sitter precis intill varann
    DSC_0476.JPG

och så lite alternativ till. Vet inte riktigt hur man kan kombinera det, men antagligen en mönstrad eller randig som fondvägg, sen nåt ljust/vitt enfärgat på resten eller delvis den med stort hrta på resten
    DSC_0477.JPG
    Åh fina
    Jag gillade ränderna på den understa bilden mest, så nån av dom och sen vitt på resten av väggarna.
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-10-28 12:47:15 följande:
    Men vilka ränder är finast då, för jag kan inte komma fram till nån .-DDe bredare eller de smalare?
    Mamma till Nora, August och Ella

Lite oledoledoff där, tycker nog båda är lika fina men jag hade nog valt den bredrandiga, kan ju blir lite rörigt intryck när det är så smala ränder.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17