Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2011-01-19 22:21:16 följande:
    jajjamen =P.....men et va lite ansträngt å gå extra rundan istället för trappan =P.....

försökte hitta ditt mob nr när ja var klr , tänkte om du kunde leda mej till ngn bra rea i sthlm =P...men hittade inte dej på eniro lr hitta..=(
    Du den där trappen är inte att leka med heller... *pust pust* Spec inte med en stor gravimage... inte annars heller...

asch..  har hemligt nr.

Men å andra sidan har jag inte såå stor koll på reorna. Läser inga gratistidningar på morgonen eftersom jag inte åker kommunalt och har inte någon dagstidning heller Det är på nätet jag gör mina fynd.... :-P
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2011-01-20 19:51:19 följande:
    Det finns en del nya ränder på Katvigs hemsida, inga som lockade mej tyvärr.
    åhh måste kolla!
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2011-01-20 20:37:31 följande:
    Lila/lila kan nog vara riktigt mumsig tror jag
    men ja, lite trista färger, hade verkligen velat ha sommar färger...men som sagt, dom flesta ränderna brukar ju vara fina irl.
    spännande är det
    Helle skrev 2011-01-20 20:42:15 följande:
    God kväll

Åh, vilka små söta bäsar i BT.

Stort grattis Bubblan till lilla Saga Solig 

Tjejer, vänta till ni ser Katvigs ränder live. Många som är såå fina. Min favvo är fuchsia/orange men jag vet inte om killarna kommer att klä i den så bra  
    schyyy
    jompa skrev 2011-01-20 20:47:36 följande:
    Ja den såg fin ut och den blå/corall verkar fin och den lila, men till pojkar så var det nog bara den blå/blåa som kan komma hit och sen gul/vit eller grön/vit.
    blå/röd till pojkar och lila/lila och grön/grön osv osv...
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-20 20:59:12 följande:
    Ååå läser nya Katvig ränder?

Kan inte sitta kvar här men läser mer om dem sen

*är mjölkkossa full time*
    enklast är väl att kika på deras sida..
  • Kristyr
    jompa skrev 2011-01-20 21:00:34 följande:
    Kristyr skrev 2011-01-20 20:51:46 följande:
    spännande är det

schyyy

blå/röd till pojkar och lila/lila och grön/grön osv osv...
    Jo men de färgerna kommer nog få gå till dottern och jag är inget fan av att matcha syskonen och de vill inte ta på sig något som den andra har. Då skriker de att det inte är deras tröja Så olika måste det vara.
    Inte bra med barn som har egna viljor..
  • Kristyr
    jompa skrev 2011-01-20 21:06:45 följande:
    Nä den borde inte få komma fram förrän det är dax för barnet att flytta hemmifrån
    exakt..

jag är så trött på "vill inte"
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17