Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Åhhhhh beslutsångest. Svea har världens utslag runt munnen, fingertoppar och knogar knallröda och bränn heta. Läge att ge allergi mdicin eller skall man avvakta tills hon själv tycker att det är jobbigt. Typ mitt i natten.

• SmillaMilla
    Pepper79 skrev 2011-01-10 21:25:47 följande:
    Jen80 skrev 2011-01-10 21:20:48 följande:
    Jag älskar deras hoodar! min kille har den gröna. Tycker den färgen är superfin! De är inte supertjocka, men kan användas både inne och ute i vår och till sommaren på kvällarna.
    Det låter som bra betyg är bra sugen på den gröna.
    Anton har den röda! Jättefin! Också sugen på den gröna.
  • SmillaMilla

God morgon!

Här har jag varit till ögonläkaren med ett av barnen redan. Fy f*n vad illa jag mår av sådant. Svimmar ju och mår illa. Gahhh var ju rena slagfältet i väntrummet. Fiolk sitter med stooooora puppiller, svarta handdukar över huvudet efter att de varit in till läkaren. Folk som har gör ont. Blääää. Så nu skulle man ju vilja shoppa lite.

• SmillaMilla
    maugu skrev 2011-01-11 09:36:49 följande:
    Kikar in..idag har jag städerska här..känns märkligt att sitta och surfa lite medans hon sliter med dammsugare och skura golv..tror dock att jag kan vänja mig

Nu har jag förshoppat mig på diverse ställen och undrar vad min posthämtare i Svea kommer tycka om mig..hon är dessutom ekonom Men-jag ser framemot alla paket och imorgon ska jag till danskshopen här i Wien och klämma IRL..
    Visst är det härligt med städerska. Vår kommer på fredagar

Men tvätten får hon inte ta så kanske jag skall ta itu med den nu när jag ändå är hemma.
  • SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-11 12:54:24 följande:
    Hur va de nu man gjorde för att ställa in så att bilderna jag lägger ut i danska köp och sälj inte visas på min profil... jag har ändrat de en gång men nu sen nya fb kom så syns dom tydligen iaf...
    Jag går in i tråden. Trycker på bilderna och lägger till fler bilderna där på sidan. Alltså inte inne hos mig.
  • SmillaMilla
    Pepper79 skrev 2011-01-11 13:08:36 följande:
    Nä nu får det vara färdigshoppat för denna veckan (hur jag nu ska kunna hålla det)

Blev nyss två par winter harem, ett par svarta winter army, en grön zip hood, en röd zip hood och en blå-röd randig tröja - allt från NS till ett myyycket bra pris. Ibland är det bra med kontakter...
    Åhhhhh GRattis! Någon kontakt du vill förmedla vidare???
  • SmillaMilla
    isako skrev 2011-01-11 13:13:07 följande:
    Ja jag har varit snabb som en iller på samtliga jag fått reda på men då har den redan varit slut Gråter
    Men alla har inte fått sina leveranser va?
    Varken llm eller babyshop har fått allt, siggojuno skulle få fler.
  • SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-11 13:16:45 följande:
    Så gör jag oxå... de syns ändå på min sida...

Jag trodde inte de gjorde de men de informerade min köra lilla tatuerar för mej igår. Han frågade om jag tjänade bra med pengar på barnkläder
    Men om du trycker på din profil, ser du bilderna där? Jag ser inga.
  • SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-11 13:28:48 följande:
    Jag ser dom inte... men andra gör tydligen
    Nä det kan inte stämma. Sambon ser inte de bilderna, det har jag frågat.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17