Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-01-25 14:00:53 följande:
    Alltså finns det nåt enklare sätta att rensa bort sina bilder på säljsidan på fb?
    När jag ska göra det så måste jag bläddra ända till den bilden jag vill ta bort och välja den, sen göra om samma sak med nästa bild osv
    Det är ju smidigare när jag lägger in nya bilder för då kan man redigera alla de andra på en gång
    tryck på knappen lägg till foto när du är inne fotoalbumet på köp och sälj och sedan efter det kan man välja ta bort eller redigera eller lägg till..
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2011-01-25 14:36:24 följande:
    Men är den liten i storlek som typ förra sommarens klänningar? Den med igelkottar hade Meja 74 i och den vart typ som en tunika nu det sista, frågan är om 80 räcker till Meja? Du har inte lust att mäta längden på den?
    gör det när jag kommer hem igen...

Hoppas jag hittar måttbandet bara

Påminn mig annars!!
  • Kristyr

Ängeln> Kom efter jag nattat lillasyster att jag skulle mäta, det skulle gå fort för storebror skulle sova och han har sitt sovrum vid barnklädkammaren.

Hade inget måttband i närheten. Men jmf den med molo rådjur 74/80. Småfolisen stl var ca 5mm längre men hade typ 6 cm längre ärmar.

• Kristyr
    Helle skrev 2011-01-25 20:07:36 följande:

Hej hej

Smultron: det låter inget kul med magåkomma. Hoppas det blir bättre snart.  

åhh du som frestas med de där fina grå byxorna...{#emotions_dlg.djavulsk}Hjärta

• Kristyr
    Helle skrev 2011-01-25 20:13:56 följande:
    De är så mjuka och sköna (eller ja, jag har ju inte provat dem förstås  Solig
    ja de ljusblå var ju supersnygga och härliga... men de gick ju sönder 
  • Kristyr

oj..

typ 13 plagg eller nått när jag skrev upp en lista lite fort från meandi.. Drömmer Mest knickers och swettisjackor och byxor..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17